דף הבית > אופיר טושה גפלה

אופיר טושה גפלה

האורחים

האורחים

טושה גפלה אופיר
מחיר מכירה 96 ₪
ביום שהמוסיקה מתה

ביום שהמוסיקה מתה

טושה גפלה אופיר
מחיר מכירה 98 ₪

כרטיס הכניסה לעולמות בדיונים מרתקים
אופיר טושה גפלה הוא סופר ישראלי הידוע ביצירותיו הבדיוניות הספקולטיביות, בעיקר בז'אנרים של מדע בדיוני ופנטזיה. גפלה זכה להכרה על הרומן שלו "עולם הסוף" המספר את סיפורו של בן מנדלסון, סופר שמגלה שאשתו המנוחה התגלגלה מחדש ומתקשרת אתו מהעולם הבא. הוא בוחן נושאים של אהבה, אובדן וטבעה של הנשמה.
כתיבה מרתקת המשלבת ז'אנרים
גפלה מרתק את קוראיו המגוונים בזכות כתיבתו המרתקת הבאה לידי ביטוי בכמה מאפיינים בולטים וביניהם:
נושאים פילוסופיים וקיומיים: גפלה חוקר בכתיבתו שאלות פילוסופיות וקיומיות עמוקות. הוא מתעמק בנושאים כמו טבע החיים, מוות, אהבה, זהות ומצב האדם. באמצעות סיפוריו, גפלא מזמין את הקוראים להרהר ברעיונות עמוקים ולהרהר במסתרי הקיום. ספרו "ביום שהמוסיקה מתה" ללא ספק מעורר הרהור בנושאים עמוקים של מהות החיים.
פרוזה לירית: גפלה מקדיש תשומת לב קפדנית לשפה ומשתמש בתיאורים חיים, דימויים מעוררים ומטאפורות עשירות כדי ליצור חווית קריאה כובשת.
עלילות מורכבות: גפלה שוזר בכתיבתו נקודות מבט, קווי זמן וחוטי עלילה מרובים, ומאתגר את הקוראים לחבר את הפאזל ולגלות את הקשרים הבסיסיים. אלו מוסיפים עומק ורבדים לסיפוריו.
דימויים ומושגים ייחודיים: גפלה ידוע ברעיונות הדמיון הלא שגרתיים שלו וכתיבתו מפתיעה לא פעם את הקוראים בכושר ההמצאה והמקוריות שלה.
עומק רגשי: תוך כדי חקירת רעיונות מורכבים, גפלה מכניס לכתיבתו עומק רגשי שמצליח לעורר רגשות אמיתיים בקוראים ומוסיף תהודה ואותנטיות לעלילות שלו.
אם אתם רוצים לצלול בקריאה מרתקת אל תוך עולמות מדומיינים ולהיסחף אל עלילה המוצגת בצורה מעניינת, אין ספק שתמצאו את זה בכתביו של גפלה.