אירוע חתימות מרגש ופורימי במיוחד עם מאירה ברנע-גולדברג במודיעין

אירוע חתימות מרגש ופורימי במיוחד עם מאירה ברנע-גולדברג במודיעין

ביום ראשון, ה- 24.3.24 קיימנו בצומת ספרים אירוע חתימות מיוחד עם הסופרת מאירה ברנע-גולדברג מחברת סדרת הספרים המצליחה "כראמל". האירוע התקיים באווירת פורים כאשר לאירוע הגיעו מאות ילדים, ילדות והוריהם, פגשו את הסופרת, הצטלמו איתה בדמות החתול כראמל, מאירה חתמה על הספרים ועוד.

בצל המלחמה חשבנו בצומת ספרים לקיים אירוע עבור הילדים והילדות, ולהפוגה קלה מהמצב. 

ספרי סדרת הספרים נכון לכתיבת שורות אלו מונים שמונה ספרים ויומן אישי. "ויש סמית" אחת מדמויות הספר השלישי מבוססת על בנה של ברנע-גולדברג, אבישי שלו צרכים מיוחדים. לכן, גולדברג-ברנע בכל אירוע מקפידה על פטור מתור, וכן אירועים שקטים. 

דמויות מרכזיות:

כראמל – החתול של רובי ובהמשך לתקופה מסוימת גם של ויש. בעל יכולת דיבור, יודע כל שפה חוץ מיוונית, יכולת להפוך אבנים לזהב (אבל רק לזמן מוגבל), לקרוא מחשבות, להפוך לרואה ואינו נראה, להעלים אנשים אחרים ולבצע טלקינזיס ועוד.

רוברט "רובי" ג'רום – מקבל את כראמל מדודו ארתור ג'רום. אומץ על ידי מילה יחד עם אחיו. חבר של ג'יין.

גבריאל "גול" ג'רום – מקבל את מפעלי המכוניות. אומץ על ידי מילה יחד עם אחיו. טיפש. חבר של ברברה מהספר השני.

אליוט "אל־אל" ג'רום – מקבל את הטירה. אומץ על ידי מילה יחד עם אחיו. חבר של הלנה.

הלנה בלום – בתה היפה של גברת בלום, עוזרת לה במעשיה עד שמתחרטת. חברה של אל־אל.

ג'יין בלום – יתומה. ילדה פטפטנית שברחה מבית היתומים.

ויש סמית – בנו של אלכסנדר. גאון. יכול לדבר עם לטאות. אוכל רק פסטה עם מלח.

גברת בלום – מנהלת משק הבית הערמומית.

הספר הראשון בסדרה מתחיל בשלושה אחים, שקיבלו בירושה שלוש טבעות קסם מדוד עשיר ומסתורי. מנהלת משק הבי מנסה להשתלט על רכושם.

בספרי הסדרה מתפתחת העלילה ודמויות הספרים, אנו פוגשים בקריאה דמויות נוספות וכן יש נבלים שונים.

ספרי סדרת "כראמל" הצליחו כמעט מיומם הראשון, אך החשיפה הרחבה יותר הגיע לאחר שעלתה סדרת הטלוויזיה המצליחה בכאן 11, ונכון לכתיבת שורות אלו הסתיימה העונה השלישית באקורד סיום מוצלח במיוחד וידוע כי הילדים מחכים כבר לעונות הבאות, שעתידות להצטלם בקרוב.

בין היתר הילדים והילדות יכולים להסיק מהספרים קבלת השונה והאחר וכי הילדים מסוגלים לכל.

לצומת ספרים קשר מיוחד עם הסופרת, שכן ברנע-גולדברג עבדה בעבר ברשת צומת ספרים בתפקידים שונים, ביניהם כמנהלת סניף ומנהלת ההדרכה של הרשת, ואף בסניף הקניון הגדול פתח תקווה הכירה את בעלה חנן.

לברנע-גולדברג גם ספרי מבוגרים ביניהם "מסעותיי עם חמותי" שהיה להצלחה מסחררת, שני ספרים בסדרת "כראמל" בגרסת קומיקס לילדים וילדות צעירים יותר ובטוח שייצאו נוספים בסדרה, "הילדה שניסתה" המבוסס על דמותה של הסופרת, "רועי אמר" ועוד.

קריאה מהנה ונתראה במפגש הבא 😊

אירוע חתימות מאירה ברנע גולדברג במודיעין אירוע חתימות מאירה ברנע גולדברג במודיעין אירוע חתימות מאירה ברנע גולדברג במודיעין