דף הבית > איתנו זה נגמר

איתנו זה נגמר

איתנו זה נגמר \ קולין הובר

איתנו זה נגמר \ קולין הובר

קולין הובר
מחיר מכירה 98 ₪
40% הנחה על הספר השני
איתנו זה נגמר מהדורה מחודשת \ קולין הובר

איתנו זה נגמר מהדורה מחודשת \ קולין הובר

קולין הובר
מחיר מכירה 98 ₪

כשאהבה הופכת למורכבת

"איתנו זה נגמר" הוא רומן שנכתב על ידי קולין הובר, סופרת הידועה ברומנטיקה העכשווית שלה ובסיפורת למבוגרים צעירים. הספר יצא לאור וזכה לשבחי ביקורת נרחבים על עומקו הרגשי ונושאים מעוררי מחשבה.

הרומן עוקב אחר סיפורה של לילי בלום, אישה צעירה שפוגשת נוירוכירורג בשם רייל קינקייד במהלך מפגש מקרי על גג. למרות המשיכה הראשונית שלהם, לילי נחושה להתמקד בעסק החדש שלה ולא להסתבך בקשר רציני. עם זאת, הגורל מחזיר את רייל לחייה ובסופו של דבר הם נכנסים למערכת יחסים נלהבת ואינטנסיבית. ככל שאהבתם של לילי ורייל גוברת, הרומן בוחן את המורכבות של הרומנטיקה שלהם ואת האתגרים העומדים בפניהם כיחידים. לילי גם מתחבטת בעברה וברגשותיה כלפי גבר מעברה בשם אטלס קוריגן, שמייצג תקופה אחרת בחייה.

 

על אהבה – והרבה מעבר לכך

" איתנו זה נגמר" מתעמק בנושאים של אהבה, חוסן וצמיחה אישית. הספר גם מתמודד עם נושאים רגישים כמו התעללות במשפחה וההשפעה שיש לה על אנשים ומערכות יחסים. הרומן הוא מסע רגשי עמוק המתייחס להחלטות קשות ולחשיבות האהבה והעצמה העצמית. כתיבתה של קולין הובר בספרה זה זוכה לשבחים על האותנטיות, ההשפעה הרגשית והיכולת להתמודד עם נושאים מורכבים ברגישות. הספר זכה לתהודה בקרב הקוראים בזכות סיפורו העוצמתי והשיחות מעוררות המחשבה שהוא מעורר על אהבה, בחירות בחיים והיכולת האנושית לסלוח.