מתנות לחגים- שווה קריאה!

בחייאת, לא נמאס לכם? כל שנה אותו סיפור! או שנזכרים ברגע האחרון לקנות מתנות לחג או שמשוטטים שעות בקניון בלי שמץ של מושג מה לקנות, ולבסוף נותנים כלי הגשה, סיר או סט מגבות. בדיוק כמו בשנה הקודמת. ואם זה לא מספיק, כשכבר מגיעים עם המתנה, מקבלים את הפרצוף: "אוי זה ממש נחמד, אבל יש לנו כבר כזה!".

צומת ספרים החליטה לעשות לזה סוף! כדי שלא תשברו את הראש, התקבצו עבורכם טובי המוחות של הרשת במטרה להכין את רשימת המתנות המומלצת ביותר לראש השנה בפרט, ולחגים הבאים בכלל. כל המתנות הכי שוות שיש לנו להציע באתר ובכל סניפי הרשת.

בשביל שכל אחד ימצא בדיוק את מה שהוא מחפש למי שהוא מחפש, חילקנו את המתנות המומלצות לכמה קטגוריות.

אה כן, יש גם מבצעים שווים במיוחד בפנים.

כל המבצעים באתר צומת ספרים

 

מבצע לחגים- משחק שני ב-50 אחוז הנחה

משחקים לכל המשפחה:

כדי להעביר זמן איכות אמיתי, שבו מסתכלים אחד לשני בעיניים ולא במסך, צריך לחזור למשחקי קופסה. מונופול, רמיקוב, קאטן, טאקי, יהיו מתנות מושלמות. אם פאזלים יותר מדברים אליכם, אז לילדים יש לנו פאזל של 50-200 חלקים, למתקדמים יותר יש פאזלים של 500 חלקים, ופאזלים של 1000 חלקים ומעלה הם כבר למשפחות שחובבות אתגרים. מה שכן, אין משפחה שלא תיהנה להרכיב פאזל או לשבת לשחק יחדיו. 

בקפיצה מהירה לסניף צומת ספרים הקרוב אליכם או כאן באתר תוכלו ליהנות מהמשחקים האלו במבצע משחק שני ב 50 אחוזי הנחה.

כנסו ותראו את כל המבצעים הכי שווים לחגים!!

לעולם הפאזלים של צומת ספרים

ואם זה לא מספיק? לנוסטלגיים בינינו, הרכבנו ערכת משחקים של פעם. הערכת הכוללת משחקי ילדות כמו: סבתא סורגת, חמש אבנים, דוקים ועוד. בשנות ה-80 וה-90 הלהיטים האלה העבירו למבוגרים שבינינו שעות. לאלה שרוצים להעביר את החוויות שלהם כילדים לילדיהם, זו המתנה המושלמת רק ב 49.90 שקלים.

ערכת משחקים של פעם לרכישה

מבצע לחגים- ספר שני ב-50 אחוז הנחה

מתנות לגדולים:

לעיתים אנחנו שוכחים שההורים שלנו שמים את האהבות והתחביבים שלהם בצד כדי לדאוג לנו. כשמגיעים החגים ואנחנו רוצים קצת להחזיר להם קצת על הדאגה, אנחנו בוחרים להם מתנה שימושית לבית: כלי בית או עציץ. יש לנו עבורכם הצעה למתנה עם ערך ושנשארת לתמיד!

ממש לפני החגים, הגיעו אלינו ספרים חדשים שיכולים להיות מושלמים ביחד למתנה להורים או לבני זוג. לאוהבי המתח ג'ון גרישם עם הספר "עת לחמול" וליעד שוהם עם "עד מפתח". ספרים שיעבירו שעות עם דופק גבוה. לאוהבי הרומנטיקה אפשר לשלב בין הספר החדש "אחות הירח", בסדרת רבי המכר "שבע אחיות" של לוסינדה ריילי, לבין "נשיקה צרפתית" של קריסטין הרמל.

לאלה שבישול ואפייה זו האהבה הגדולה שלהם אפשר לרכוש את הספר המצליח של קרן אגם "נשואה למאפייה" יחד עם לייזה פאנלים "קל, קל, קל".

אוהבים אקטואליה? כלכלה ותהליכים בחברה האנושית הם חלק בלתי נפרד מהספר החדש של רוברט קיוסאקי: "פייק", יחד עם ספרו שמוביל את טבלאות רבי המכר גם בשנת תשפא: "אבא עשיר אבא עני". בטוח לא תטעו.

לאלה שספרות ושירה ישראלית היא בנפשם אנו מציעים שני רבי המכר: "טיוטה של אושר" של נעם חורב הוא ספר מתנה מושלם, ו"גבר נכנס לפרדס" של אשכול נבו מוביל את רשימות רבי המכר בשנה שחלפה. מבטיחים שיודו לכם על הספר הזה.

תפתיעו עם הספר הנכון, מבטיחים שתהיו מרוצים מהתוצאה.  

וגם לכם הרווקים והרווקות, אין כמו ספר או שניים טובים לחגים. כאלה שיגרמו לכם לחשוב על החיים, על אהבה או אולי אפילו על מסעות למקום אחר. אין כמו לברוח קצת עם ספר טוב ודמיון בריא. אם אתם כבר מפנקים את המשפחה, אל תזניחו את עצמכם. מבטיחים שזה יהיה הפינוק המושלם עבורכם.  

כי היי, אתם יודעים, הספר השני הוא ב- 50 אחוז הנחה.

לכל הספרים שבמבצע לחגים

 המתנות והספרים הכי שווים לילדים ונוער בצומת ספרים

מתנות לילדים ונוער:

אחרי שנה ויותר שהשקענו בכל כך הרבה כלי יצירה ומה לא לילדים שישבו בבית, הגיעו החגים והנה שוב נשבור את הראש איך נרצה אותם שוב. ילדים, בניגוד למבוגרים, לא ממש יודעים להסתיר רגש של אכזבה. אם אתם הורים או דודים או סבא וסבתא, ותמיד אתם חושבים על מתנות מעילות, מבטיחים שאם תקשיבו לנו הפעם, הילדים יהיו מרוצים ואתם תצאו המגניבים.

לנוער אנחנו ממליצים על בובות הpop – של כל הגיבורים האהובים –הארי פוטר, גיבורי על ועוד.  מוצרי  LOL השונים תמיד ישמחו את כל מי שיקבל. אם אתם עדיין לא יודעים מה זה, תשאלו את הילדים.

תוסיפו לזה אחד מרבי מכר לילדים כמו: סדרת "איזדורה מון" שעכשיו יצא לה הספר האחד עשרה, והוא מתאים לגיל ראשית קריאה. סדרת "אוואטר" שגם לה ספר חדש וזו הזדמנות שלכם למתנה מצוינת עבור גיל 10-14. כמו גם סדרת "יומנו של חנון", ו"שומרת הערים האבודות", המתאימה לאותם גילאים. לקטנים יותר, גילאי 7-10, יש את סדרת הקומיקס המצליחה "איש הכלב" ולה יצא ספר אחרון שהיה לאחד מעשרת רבי המכר הגדולים בשנה החולפת.

 תוספת של אחד הספרים הללו, וככה כולם, כולל ההורים, יהיו מרוצים.

סדרות ספרי הנוער מחכות לכם באתר צומת ספרים  

לקטנים ממש אפשר תמיד לקנות ספר ראשון: רצוי משהו עם כפתורים וחלונות עם דברים נסתרים. הקטנטנים שלנו אוהבים התעסקות, אוהבים ללחוץ ולהרגיש. זה גם מעביר להם את הזמן, גם מחנך וגם שומר עבורם על הריכוז. אין כמו הקלאסיקות לילדים למטרה זו: "מעשה בחמישה בלונים", "האריה שאהב תות", או ספרו של מאיר שלו "השן שתנדנד לה הילד", שהם רק חלק מהמומלצים שלנו לקטנים. ואם אתם צריכים המלצות נוספות, תוכלו תמיד לקבל אותן מהצוותים שלנו בסניפים.

 רוצים לראות את כל ספרי הילדים המומלצים שלנו >>

אחרי כל זה, אם אתם עדיין מתלבטים תמיד אפשר לתת כרטיס מתנה לרכישה בצומת ספרים שכולל את המבצעים. ואם כבר הענקתם למישהו אחד כזה, אז שווה לשלוח לו את הקישור לכאן.

חג שמח ושנה טובה לכולם מצומת ספרים.

מוזמנים להגיב לנו בפוסט או בסטורי בעמודי האינסטגרם והפייסבוק ולספר לנו איך הגיבו יקירכם שקיבלו את המתנה.