המלצומת מתנות לחגי תשרי תשפ"ב

ההמלצות שלנו למתנות מקוריות לחג ראש השנה 

כל שנה אותו סיפור, החגים מתקרבים ואין לכם רעיונות למתנות ראש השנה למשפחה, החברים, למארחים או לאורחים שלך. אנחנו כאן כדי לעזור לך לעשות סדר עם המלצות לספרים, משחקים ומוצרי פנאי שמתאימים לכל אחד ואחת, ויכולים להיות מתנה לחג להורים לקרובים והאהובים, וגם מתנות לחג למשפחה המורחבת ולשאר הקרובים. השנה להבדיל משנים קודמות, חברי המועדון שלנו נהנים יותר מתמיד עם אקסטרה מבצעים ייחודיים.


ספרים


"ספר הוא מתנה שניתן לפתוח שוב ושוב" (גאריסון קיילור)

קטגורית הספרים היא גדולה ומגוונת, הבחירה בעשרת הספרים הבאים הייתה מאתגרת אך מקיפה לכל גיל, הז'אנרים והנושאים. הכל יחד – מתנות קטנות לחג ראש השנה שישאירו רושם של הנאה וכיף. .

  • שמש בצנצנת מאת נעם חורב- ספר מתנה קלאסי, מלא בשירים, סיפורים קצרים ובעיקר המון אהבה. מתאים לגיל 14 ומעלה.

שמש בצנצנת

התיאוריה הבלונדינית/ קריסטין הרמלמוזיקת לילה ג'וג'ו מויס

  • מותחנים – לחובבי האדרנלין המושבעים נמליץ על ספרו החדש של ג'ון גרישם רשימת השופט וניצחון של הרלן קובן מחבר כמה מספר המתח הטובים בז'אנר וספרו החדש גרף ביקורות מעולות. מומלץ לגילאי 16 ומעלה ולא לבעלי לב חלש! 

רשימת השופט / ג'ון גרישםניצחון/ הרלן קובן

  • לחובבי הדרמה – שירת סרטני הנהר הוא פשוט יצירת מופת, מרגשת וסוחפת לגמרי ברשימת ספרי החובה לחובבי הז'אנר. מומלץ לגילאי 16 ומעלה.

שירת סרטני הנהר

  • לגדול! – ספרה החדש של סיוון רהב מאיר המכיל סיפורים קצרים על פרשת השבוע. הספר מתאים הן לאדוקים יותר בדת והן לרוחניים שמחפשים לראות באור אחר את המציאות ושגרת החיים. מתאים לכל גיל.

לגדול / סיוון רהב מאיר

  • רשימות על אמנות החיים – המדריך המעשי לחיים מאושרים ותאמינו לנו כשאנחנו אומרים - הוא לא דומה לשום ספר אחר בז'אנר. הספר מתאים לכל איש או אישה שחצו את גיל ה18 ופתוחים לרעיונות ומחשבות פילוסופיות על החיים.

רשימות על אמנות החיים/ חיים שפירא

  • 366 דלתות ללב – הספר שמלווה את קוראיו לכל אורך השנה עם קטע קצר לכל יום הממלא באנרגיה ובהשראה, מתנה מושלמת למי שצריך בוסט אנרגיה כל בוקר מחדש. מומלץ לכל גיל.

366 דלתות ללב/ איילין קנדי

  • קומדיה – ספרה החדש של רביטל ויטלזון - יעקבס פי שניים יספק לקוראים והקוראות כמה שעות טובות של צחוק והפוגה מהשגרה. מומלץ לגיל 18 ומעלה.
  • 365 ימים של פלאפלא הוא מזמן כבר לא רק ספר נוער, מאז צאת הסרט להקרנות עוד ועוד מבוגרים התפקדו לרכוש את היצירה המופלאה הזו שמוציאה את הקוראים למסע עצמי רווי מחשבות על עצמם ועל החברה. 365 ימים של פלא הוא אסופת קטעים מובחרים מהספר ומתאים גם לחובבי הקריאה גם לאלו שפחות אוהבים להישאב אל תוך עלילה ורק מחפשים בספר השראה. מומלץ בחום לכל גיל!

365 ימים של פלא/רג פלאסיו

  • לילדים והילדות נמליץ על ספרו החדש של דויד גרוסמן   אין פה רגע בלי חתול, בין הסופרים המוערכים והאהובים בישראל. ספרו מגולל את סיפורם של חתול אחד מסתורי וילדה אחת בשם מעיין בבוקר קסום, שמתערבבים בו חלום, מציאות ודמיון.

אין פה רגע בלי חתול/ דויד גרוסמן

כלל הספרים ברשימה משתתפים במבצע של ספר שני ב 50% הנחה לחברי מועדון ו 40% הנחה לכלל הלקוחות על הספר השני.

 


מוצרי פנאי

  • לוחות שנה ויומנים – נכון שיש היום סמארטפונים ולמרות זאת אנשים הנוטים להיות דקדקנים ומסודרים לא יוותרו עליהם. מתנה מעולה לאנשים שאוהבים סדר, כאלו שמכירים באופן אישי וכאלה שפחות. ישנם סגנונות שונים ומגוונים שניתן להתאים בצורה כמעט מושלמת לאישיות האדם: נופים, בעלי חיים, השראה, השראה נשית באופן ספציפי ועוד.
  • לינק – המשחק המושלם להיכרות ושבירת הקרח במיוחד בחגים שבהם לא מכירים חצי מהמוזמנים (קרה לנו, בטוחים שגם לכם ולכן). המשחק מאפשר להכיר אחד את השני דרך שאלות משעשעות ומשימות לא מאתגרות במיוחד אבל כיפיות בהחלט!
  • פוינטס אוף יו (Points of You) – ערכת קלפים מיוחדת במינה בכוחה להקנות כלים משמעותיים לאימון והעצמה אישית. אנשי מקצוע בכל העולם משתמשים בערכה ליצירת תקשורת אישית ותובנות להשגת השפעה על חייהם של אנשים.

 


משחקים לכל המשפחה

  • מונופול- כי אין כמו המשחק הקלאסי, המוכר והאהוב בשלל גרסאות חדשות המתאימות למנעד גיל רחב.

מונופול

  • קטאן- למי שעוד לא נחשפ.ה למשחק, זה הזמן. מדובר בסנסציה עולמית בעקבותיה נפתחו טורנירים מקצועיים ויש שיגידו שזה באמת המשחק הטוב ביותר בעולם!

קטאן משחק הבסיס

  • רמיקוב- המשחק הקלאסי שאף פעם לא נמאס ממנו במספר גרסאות להנאה מקסימלית..

רמיקוב

  • טאקי – המשחק הכי ישראלי שיש! מתאים בכל מקום, בחופשה, בבית, להעביר את הזמן ותמיד כיף להתחדש בטאקי חדש. המשחק משתתף במבצע ספר שני בחמישים אחוזי הנחה לחברי מועדון וארבעים אחוזי הנחה לכלל הלקוחות על המשחק השני.

טאקי

  • ערכת משחקים של פעם – משחקי ילדות שכולנו גדלנו עליהם. הערכה מכילה חמש אבנים, חבל קפיצה, דוקים, יויו, גולות וסבתא סורגת. מתאים לבית ולחוץ.

כלל המשחקים ברשימה למעט ערכת המשחקים של פעם משתתפים במבצע משחק שני 50% הנחה לחברי מועדון ו40% הנחה לכלל הלקוחות על המשחק השני.

עדיין לא הצלחתם לבחור? תו שי הוא כבר מזמן מתנה אישית ומספקת. במיוחד אם מדובר בתו השי של צומת ספרים שבאמת מאחד בין מתנות בעלות ערך תרבותי ואישי כמו ספרים לבין משחקים שכולם רוצים וצריכים שיהיו להם בבית . בדיוק מה שיסגור לכם את הפינה של מתנות לחגים.

 

חג שמח