דף הבית > אחת שתיים ומיליון
אחת שתיים ומיליון

אחת שתיים ומיליון

         

תקציר

לא משנה מי אתם, היכן אתם נמצאים ומה עובר עליכם - חייכם ייראו תמיד כמאבק מתמשך או כהרפתקה יצירתית. הכוח לבחור בין שני מסלולי חיים אלה נמצא בידיכם, וכל שעליכם לעשות הוא ללמוד איך להפעיל אותו.
אחת, שתיים ומיליון, או בלשון המדענים: קפיצה קוונטית, הוא משל ומדריך לחיים מלאי הצלחות וחסרי מאבקים. זהו סיפורו של דידי, שהפרויקט שהוא מנהל נמצא בצרות, ואם זה לא מספיק, אחותו ומשפחתה מגיעים לביקור ומביאים איתם משבר משפחתי. דידי, שעמיתיו מכנים אותו "הקוסם", נזכר בסיפור ששינה את חייו. הוא מחליט שזאת ההזדמנות המתאימה להיזכר בו שוב ולשתף את משפחתו.
"האמן אינו עוסק בשיפוט של טוב ורע, צודק או לא צודק, ומקבל כל דבר כפי שהוא. שיפוט יכפה עליו זווית ראייה אחת, יגרום לו לוותר על הזוויות האחרות, ויפגע באמנות שלו אז, הוא כבר לא יהיה אמן אלא לוחם."

בספר זה תלמדו כיצד לשחרר התנגדויות, ליצור מציאות ולהשתמש בכלי הנפלא שנקרא חמלה. תוכלו לקרואא ות וכסיפור קליל לפני השינה, או כמדריך עמוק לחיים נטולי מלחמה ומלאי יצירה. הבחירה היא שלכם.

ג´ואי אבניאל
סופר? איש הייטק? מורה להתפתחות אישית? גבר? יהודי? כמו כל אחד אחר גם הארון של ג´ואי מלא בחליפות של זהויות שונות, אבל הוא בוחר להגדיר את עצמו כאמן שהאמנות שלו היא חייו. במהלך השנים הוא חיפש ולא מצא אמת יחידה שתגאל את כולנו מ"חיים קשים", אבל מצא כי בעזרת שינוי נקודת המבט, כל אחד יכול ליצור לעצמו חיים מאושרים יותר.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 87 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

שיר האל

שיר האל

אמיר אור
מחיר מכירה 100 ₪
קלפי ארבע ההסכמות

קלפי ארבע ההסכמות

דון-מיגואל רואיס
מחיר מכירה 149 ₪
40% הנחה על הספר השני
בצמיחה מתמדת

בצמיחה מתמדת

ארתור ברוקס
מחיר מכירה 98 ₪
40% הנחה על הספר השני
למצוא שלווה בעולם סוער

למצוא שלווה בעולם סוער

מארק ויליאמס
מחיר מכירה 98 ₪
נזירים מדברים

נזירים מדברים

נטע דביר
מחיר מכירה 96 ₪
40% הנחה על הספר השני
מערבולות רוח

מערבולות רוח

עמיר פריימן
מחיר מכירה 89 ₪