דף הבית > אינטליגנציה רגשית בעבודה
אינטליגנציה רגשית בעבודה

אינטליגנציה רגשית בעבודה

         

תקציר

אם אתם סבורים שכושר אנליטי, נאמנות לחברה או אפילו יכולת הם המפתח להצלחה במקום העבודה, כדאי שתחשבו שוב. רוב המומחים מסכמים כיום כי אלו הזוכים לקידום המהיר ביותר בעולם התעסוקה הם אלו שהם בעלי דרגה גבוהה של אינטלגנציה רגשית. אינטליגנציה רגשית ברגשות אלה בדרכים המפיקות את התוצאות שבהן אתם מעוניינים. בניגוד לI.Q- ולממדים נוספים של אינטליגנציה, ניתן לפתח אינטליגנציה רגשית, ולהעלותה במידה ניכרת.
אינטליגנציה רגשית בעבודה הוא מדריך מעשי המבוסס על מחקר ועל נסיונו של המחבר בתחום זה. מדריך זה יסייע לקוראיו להגביר את האינטליגנציה הרגשית שלהם. בשפה מובנת לכול מסביר ד``ר וייסינגר את המהות האינטליגנציה הרגשית. הוא מדגים כיצד לרכוש את כישורי היסוד של אינטליגנציה רגשית, הכוללים הנעה עצמית, מודעות עצמית גבוהה, שליטה על מצבי רוח והדרכה רגשית. הספר כולל שפע של דוגמאות, עשרות תרגילים מעשיים המאיצים את התהליך, וכן שיטות מפורטות כדי לרכוש יכולות אינטליגנציה רגשית. ד``ר וייסינגר מסביר כיצד יכולות חברות להפיק תועלת מיישום אינטליגנציה רגשית בכל דרגי החברה. מפני שפיתוח אינטליגנציה רגשית מוביל לעובדים שהנם יצירתיים יותר, מסופקים יותר ומלאי התלהבות, קידום האינטליגנציה הרגשית בארגון כולו עשוי לשפר יצרנות, להאיץ הסתגלות לשינויים, לעודד את נאמנותם של עובדים חיוניים, ולשפר את מעמדו התחרותי של הארגון.
מספר ספרים נכתבו על אודות התיאוריות בנושא אינטליגנציה רגשית, אך זהו הספר הראשון המתרגם את התיאוריות הללו לתכנית פעולה מעשית, אשר כל אחד יכול לעשות בה שימוש.

ד``ר הנדרי וייסינגר מלמד כיום במספר פקולטות לחינוך מנהלים באוניברסיטת לוס אנג`לס, קורנול, אוניברסיטת ניו יורק, וורטון ואוניברסיטת וושינגטון. ד``ר וייסינגר הוא פסיכולוג וכן סמכות מובילה בתחום יישום האינטליגנציה הרגשית. כמו כן הוא חיבר מספר ספרים מצליחים.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 82 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

הדרך הפשוטה לעושר

הדרך הפשוטה לעושר

גיי-אל קולינס
מחיר מכירה 98 ₪
עקרונות התפעול על פי גולדרט

עקרונות התפעול על פי גולדרט

אשלג אפרת גולדרט
מחיר מכירה 94 ₪
כיצד לרכוש ידידים והשפעה מהדורה מחודשת

כיצד לרכוש ידידים והשפעה מהדורה מחודשת

דייל קרנגי
מחיר מכירה 98 ₪
40% הנחה על הספר השני
מיתוס היזם

מיתוס היזם

מייקל גרבר
מחיר מכירה 98 ₪
40% הנחה על הספר השני
כיצד להנהיג

כיצד להנהיג

דייוויד רובינשטיין
מחיר מכירה 128 ₪
40% הנחה על הספר השני
העצמאים

העצמאים

טל קפלינסקי
מחיר מכירה 92 ₪