דף הבית > אלוהים אוהב כיף
אלוהים אוהב כיף

אלוהים אוהב כיף

         

תקציר

התעוררו כאן ועכשיו!
החיים הם יותר מאשר מאבק ותלונות!
אוסף זה של הרצאות שניתנו על ידי שרי שרי ראווי שאנקאר, פיזר ערפל והחזיר חיוכים לפניהם של אנשים רבים. שירו, וחגגו כי אלוהים אוהב כיף!
"אלוהים ירקוד בחיינו כשהשחר יעלה בצחוק ואהבה... צחוק אמיתי, זו תפילה אמיתית."
"בטבע כל הדברים רק מחכים לנו שנצחק. כאשר אתם צוחקים, כל הטבע צוחק איתכם. הוא מהדהד ומתגלגל, וזהו ערכם האמיתי של החיים. כאשר הדברים מתנהלים על ימי מנוחות כולם יכולים לצחוק, אבל כאשר הכל מתמוטט ואתם עדיין יכולים לצחוק, זוהי אבולוציה וצמיחה."
"אינטימיות אמיתית היא לקחת כמובן מאליו את זה שאתה אינטימי. הם שייכים לך ואתה להם. אל תעשה מאמץ על מנת לשכנע את בן הזוג שאתה אוהב אותו. ואל תטיל ספק, אפילו לא לרגע, האם הם אוהבים אותך או לא. קח את זה כמובן מאליו."
"אנחנו יכולים לתקשר היטב בשקט. אנחנו יכולים לתקשר היטב דרך הלבבות שלנו... כל כך הרבה יופי יחסר בחיינו אם לא נחיה באזור הזה של השקט בתוכנו."

שרי שרי ראווי שאנקאר מייסד ארגון אמנות החיים נוסע ומלמד ברחבי העולם מזכיר לנו שלמסורות הרוחניות הגדולות יש מטרות וערכים משותפים. המסר הפשוט שלו על אהבה, חכמה מעשית וחמלה מעורר השראה בקרב אנשים בשביל חייהם השונים. שרי שרי ראווי שאנקאר מעודד כל אחד ללכת בנתיב הדתי או הרוחני שבחר לעצמו תוך מתן כבוד לנתיבים של אחרים.
ההרצאות והקורסים של שרי שרי ראווי שאנקאר עוזרים לאנשים ברחבי העולם להפחית מתח, לחוות ריפוי גופני ורגשי ולפתח תחושת שייכות.
"מאסטרים לא צריכים שום טובה ממך. הם פשוט לוקחים ממך את כל הייסורים והזבל שאינך יכול להרים בכוחות עצמך. כל המאסטרים המוארים על הכוכב הזה הם מפני אשפה".

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 84 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

כוחה של אהבה

כוחה של אהבה

שאנקאר ראווי שרי שרי
מחיר מכירה 54 ₪
שיר האל

שיר האל

אמיר אור
מחיר מכירה 100 ₪
קלפי ארבע ההסכמות

קלפי ארבע ההסכמות

דון-מיגואל רואיס
מחיר מכירה 149 ₪
40% הנחה על הספר השני
בצמיחה מתמדת

בצמיחה מתמדת

ארתור ברוקס
מחיר מכירה 98 ₪
40% הנחה על הספר השני
למצוא שלווה בעולם סוער

למצוא שלווה בעולם סוער

מארק ויליאמס
מחיר מכירה 98 ₪
נזירים מדברים

נזירים מדברים

נטע דביר
מחיר מכירה 96 ₪