דף הבית > בני האלים
בני האלים

בני האלים

         

תקציר

חוקרים ומדענים, פילוסופים והוגי דעות מנסים להבין כיצד ומדוע הופיע לפתע האדם הראשון על כדור הארץ. בתנ"ך נכתב שהעולם והאדם הראשון נבראו על-ידי אלוהים לפני כ-6000 שנה. לולא התגלו שרידי דינוזאורים ושלדי אדם מלפני מיליוני שנים היה כותב ספר זה מאמץ בחום את סיפור בראשית, כפי שהוא. התנ"ך הוא ספר מרתק, וממנו שאב את החשיבה שנבראנו על-ידי אלוהים, אך לא בכוכב הזה, אלא במקום אחר, והתנ"ך הוא למעשה רק השער.

בני האלים מביא את סיפור מסעם המרתק של בני האלים אל הכוכב הכחול, הלא הוא כדור הארץ. בני האלים נשלחו לתור את הכוכב הכחול כדי לחקור האם יוכל לשמש בית להתנחל בו, כיוון שכוכב הבית שלהם עומד לקרוס ויש לפנותו במהירות.
אנשי המשלחת מוצאים בכוכב הכחול, שדומה להפליא לכוכב הבית שלהם, מגווון רחב של בעלי חיים, ביניהם דינוזאורים ענקיים מחד, וחיידקים מיקרוסקופיים מאידך. הם מנסים להתמודד עם אלה ועם אלה, בסיוע הטכנולוגיה המפותחת שעומדת לרשותם.

ליסיה ארצי, בן 53, נולד על אוניית העולים "ארצה", בלב הים התיכון, ומכאן שמו ארצי, שהוצע להוריו על-ידי קברניט האונייה. את ילדותו העביר בעיירת הספר שלומי שבגליל המערבי, לאחר מכן שירת בחיל האוויר תשע שנים, והיום, לצד עבודתו מזה עשרים שנה כמורה לנהיגה, הוא שולח ידו בציור ובוויטראז´, אב לארבעה ילדים ומתגורר עם אשתו רוחמה בעיר נהריה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 88 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תגיד קובלינר אתה השתגעת

תגיד קובלינר אתה השתגעת

גבי זהר
מחיר מכירה 70 ₪
מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

יאיר ליטביץ
מחיר מכירה 82 ₪
גיבורה על גלגלים

גיבורה על גלגלים

ניצוץ-זהב דוידוביץ
מחיר מכירה 70 ₪
אל ההרים

אל ההרים

אלה הראל
מחיר מכירה 74 ₪
נתונים בנדידה

נתונים בנדידה

יגאל שוורץ
מחיר מכירה 88 ₪
ללא שחרור

ללא שחרור

מרים פורת
מחיר מכירה 86 ₪