דף הבית > בקובה הייתי רועה גרמני
בקובה הייתי רועה גרמני

בקובה הייתי רועה גרמני

         

תקציר

215 עמודים.
"ספר ביכורים מצחיק ומרגש. בסדרת סיפורים הקשורים זה לזה, צוללת מננדס אל תוך לבה המסוכסך של קהילה הנודעת בפילוג שבקרבה. זריזה, מוכשרת ומצחיקה מאוד, מננדס היא תגלית נפלאה."
חונוט דיאז
"הסיפורים החמימים והמהנים באוסף הראשון של אנה מננדס מחברים בין שני העולמות הנפרדים של דמויותיה: גן העדן האבוד של קובה והעולם חסר הוודאות של מיאמי, והם עושים זאת בהומור עדין המפצה על המרירות. "בקובה הייתי רועה גרמני" מנצל את עצמתו של הזיכרון כדי לשכך את כאב האבדן הבלתי נתפס."
סטיוארט או´נאן
"בקובה הייתי רועה גרמני" אינו ספר פשוט על קובה ועל הקובנים היושבים בגולה לאחר שנמלטו מפני משטרו של קאסטרו, אף על פי שהוא מספק אבחנות חדות עין גם בנושאים אלה. אנה מננדס היא אמנית אמיתית, ולכן משקף אוסף הסיפורים שלה באופן עמוק את המצב האנושי בכללותו. היא מדברת אל כולנו בשעה אנחנו מחפשים לעצמנו מקום בעולם ודרך להגדיר את עצמנו. זהו ספר יוצא דופן וחשוב."
רוברט אולן באטלר
"ספר שנכתב בכישרון אמנותי ובחריפות רבה. עולם של נוסטלגיה, הומור, אהבה וקסם, שאותו מאכלסת חבורה מגוונת של דמויות אנושיות חמות. אני חושבת שחלק מלבי נשאר בין דפיו! זהו ספר ראשון. בשל באורח יוצא דופן, של סופרת המעוררת תקוות גדולות לעתיד."
ברייטן ברייטנבאך
"מננדס, המעלה באוב דרמה בסגנון יוג´ין או´ניל, מפיחה רוח חיים בחוויה הקובנית הקשה, ובה בעת פורטת על מיתרי החוויה האנושית בכללותה. תיאור חריף של הצורך האנושי לעשות אידאליזציה של מה שהיה כדי לחיות עם מה שיש."
קירקוס רוויוס

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 78 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

נובלות מוזיקליות / צוויג הופמן מריקה

נובלות מוזיקליות / צוויג הופמן מריקה

סטפן צוויג
מחיר מכירה 69 ₪
בהרי הטירוף

בהרי הטירוף

פיליפס לאבקראפט
מחיר מכירה 88 ₪
סוף המשחק מחודש

סוף המשחק מחודש

חוליו קורטאסר
מחיר מכירה 88 ₪
מורבזין

מורבזין

בלז סנדרר
מחיר מכירה 98 ₪
האישה האחרת

האישה האחרת

שרווד אנדרסון
מחיר מכירה 68 ₪
קרמילה

קרמילה

שרידן גוזף לה-פאנו
מחיר מכירה 88 ₪