דף הבית > דם קר חלק א
דם קר חלק א

דם קר חלק א

         

תקציר

רומן חדש וסוחף מפרי עטה של לינדה לה פלנט, מחברת רב המכר ``כתף קרה`` והתסריטאית של סדרת הטלויזיה המצליחה ``החשוד העיקרי``.
לוריין פייג`, המפקחת לשעבר, אשר קברה את עברה על מנת לפתוח בחיים חדשים כחוקרת פרטית, מוכנה להיאבק בטובים ביותר בתחומה בלוס אנג`לס תמורת הזכות לעשות עסקים.
חשדות ופחד אופפים את היעלמותה המסתורית של אנה לואיז קיילי, בתה של כוכבת הקולנוע המפורסמת, אליבזת סיל קיילי. המרוץ אחר הפרס תמורת מציאתה של אנה לואיז הנעדרת מוביל אל תרבות הוודו המסתורית המאיימת ברובע הצרפתי בניו אורלינס.
בני הזוג קיילי נחושים בדעתם, כי מישהו ימצא את בתם, חיה או מתה. הם לא הציעו תשלום נוסף תמורת מעורבות רגשית, אך לוריין מגלה כי היא חוצה את הקווים, בנחישותה להצליח ולהוכיח את עצמה, נלכדת לוריין בסבך של הונאה ואלימות, המאיים לגרור אותה חזרה אל תוך העולם האפל, אשר ממנו נאבקה באופן כה נואש להימלט.
המשך החקירה מחייב את לוריין פייג` ואת שותפיה לסכן הכל במאבק כנגד רשת חשאית של אימה... הם עדים לטקסי וודו סודיים, חושפים עדויות מן העבר וחוקרים סיפורים מסמרי שער, המטשטשים את הגבול שבין המציאות לעולם השדים האפל.
הזרמים הסמויים המאיימים של הרשע כופים על לוריין מאבק עם עצמה. גם תוספת מליון הדולר שהוצעה לה, אם תמצא את הצעירה הנעדרת, מהווה תמריץ של ממש שלא לסגת מהחקירה העשויה להרוג אותה, או להעניק לה את העתיד ואת הכבוד המקצועי שלהם היא כמהה.

לינדה לה פלנט התפרסמה בזכות הרומנים רבי המכר שכתבה ביניהם: ``כתף קרה``, ``הסנדקית``, ``נקמת הצועני`` ו``קלל הקמע``, שהופיעו בהוצאת ``אור-עם``. התסריט המקורי שלה לסדרת הטלויזיה ``החשוד העיקרי`` זיכה אותה בפרס ``בפטה``.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 65 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

דם קר חלק ב

דם קר חלק ב

לה-פלנט לינדה
מחיר מכירה 65 ₪
נובלות מוזיקליות / צוויג הופמן מריקה

נובלות מוזיקליות / צוויג הופמן מריקה

סטפן צוויג
מחיר מכירה 69 ₪
בהרי הטירוף

בהרי הטירוף

פיליפס לאבקראפט
מחיר מכירה 88 ₪
סוף המשחק מחודש

סוף המשחק מחודש

חוליו קורטאסר
מחיר מכירה 88 ₪
מורבזין

מורבזין

בלז סנדרר
מחיר מכירה 98 ₪
האישה האחרת

האישה האחרת

שרווד אנדרסון
מחיר מכירה 68 ₪