דף הבית > המועמד ממנצוריה
המועמד ממנצוריה

המועמד ממנצוריה

         

תקציר

278 עמודים.
ריימונד שאו, סמל ביחידה מובחרת של צבא ארה"ב, הוא הרוצח המושלם: צוות הסיור שלו נחטף בידי האויב, אנשיו עברו שטיפת מוח, וריימונד תוכנת להיות חפרפרת – מכונה אנושית שתמלא ללא היסוס כל משימה ברגע שיגיע האות. כל משימה.
ריימונד שאו הוא בנה של אם מניפולטיבית הנשואה לסנטור רב השפעה, שהפך את ציד המכשפות בשם הפטריוטיות למנוף פוליטי.
וריימונד שאו הוא גם גיבור לאומי אמריקאי שזכה בעיטור הצבאי הגבוה ביותר, אחרי שחבריו העידו כי הציל את חייהם בקרב עקום מדם.
רק מפקדו הישיר של ריימונד חושד במזימה. כדי לסכל אותה הוא חייב לפענח קונספירציה סבוכה שבה מעורבים פוליטיקה גבוהה ובגידות קטנות, התעללות נפשית וסחיטה מינית – וגם להתמודד עם השדים שבעברו שלו.
למרות שמדובר ביצירה בדיונית וסאטירית, "המועמד ממנצ´וריה" מפצח בדייקנות מצמררת את פעילותם של מוקדי כוח ומנתח בלי הרדמה תהליכים של שטיפת מוח, ציבוריים ופרטיים. הסרט הקלאסי שג´ון פרנקנהיימר ביים על פיו (1962) נתפס כמנבאו של רצח קנדי ונגנז בעקבות הרצח. גרסתו החדשה של הבמאי ג´ונתן דמי (2004) מציבה את העלילה על רקע תקופתנו.
"המועמד ממנצ´וריה" הוא אחד המותחנים הפוליטיים הגדולים של כל הזמנים. קוראיו יגלו כי השאלות שהוא מעלה מטרידות היום לא פחות, ואולי אף יותר.
"מקורי... מותחן עדכני עוצר נשימה" (ניו יורק טיימס)
ריצ´רד קונדון (1996-1915) היה במשך שנים רבות איש יחסי הציבור של אולפני וולט דיסני, עד שהפך לסופר ותסריטאי במשרה מלאה. כמה מרבי המכר שלו, ביניהם "הכבוד של פריצי" ו"המועמד ממנצ´וריה", עובדו לסרטים מצליחים.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 79 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

נובלות מוזיקליות / צוויג הופמן מריקה

נובלות מוזיקליות / צוויג הופמן מריקה

סטפן צוויג
מחיר מכירה 69 ₪
בהרי הטירוף

בהרי הטירוף

פיליפס לאבקראפט
מחיר מכירה 88 ₪
סוף המשחק מחודש

סוף המשחק מחודש

חוליו קורטאסר
מחיר מכירה 88 ₪
מורבזין

מורבזין

בלז סנדרר
מחיר מכירה 98 ₪
האישה האחרת

האישה האחרת

שרווד אנדרסון
מחיר מכירה 68 ₪
קרמילה

קרמילה

שרידן גוזף לה-פאנו
מחיר מכירה 88 ₪