דף הבית > השנה אני רזה
השנה אני רזה

השנה אני רזה

         

תקציר

"השנה אני רזה" מציע שינוי שאפשר לעמוד בו -בדפוסי החשיבה, בהרגלים ובהרגשה הפנימית, לצד תוכנית אכילה פשוטה וקלה ליישום, בלי לספור קלוריות ובלי לחשב אחוזי שומן.
הספר בנוי כיומן שנתי המלווה אתכם בתהליך הרזיה ומסייע להתמודד עם רגעי המשבר וחיי היומיום. בכל שבוע תמצאו טיפים, עצות ופתרונות מעשיים וברורים שבזכותם ההצלחה תהיה קרובה מתמיד.
מתחת לכל יום ביומן מקום ריק שבו תוכלו לרשום לעצמכם הערותף את המשקל שלכם לאורך התהליך ומילות עידוד אחרות. בסוף הספר מגוון מתכונים דיאטטיים למנות טעימות שאינן מוותרות על הטעם ועל המראה.
זהו ספר חובה לכל אלו שמרוב דיאטות שעשו במהלך השנים רק עלו במשקל - כי בסוף השנה הזו, תיראו אחרת.

ליאורה דהן, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, למדה תזונת ילדים ונוער בבית ספר להשתלמויות בווינגייט. לאחר שהבינה כי בעיותיה עם האוכל אינן ניתנות לפתרון באמצעות דף שעליו רשום מה עליה לאכול, פיתחה ליאורה שיטה לשינוי החשיבה ובעיקר למדה על בשרה את הכלים המתאימים לאלה שעבורם האוכל מספק צרכים נוספים מלבש שובע גופני. ב-12 שנים האחרונות היא מנחה ומאמנת רבים לשנות את דפוסי החשיבה שלהם, לצד התאמה אישית של תוכניות אכילה המשלבת את כל סוגי המאכלים.
ליאורה משתתפת בתוכניות הטלוויזיה "שעת אושר", "לחיות טוב" ו"בואי אימא", ובעבר אף כתבה טור בנושא בעיתון במקום מגוריה. היא חיברה את "השנה אני רזה" והקימה את אתר האינטרנט שלה מתוך רצון להגשים לכמה שיותר אנשים את חלומם - להיות רזים לתמיד.

"בעזרת ליאורה למדתי כיצד אפשר להמשיך להתענג על הטעם להיות שבעה ולהישאר במשקל המיטבי עבורי. על ידי הכרה בחולשות בצרכים ובמגבלות שלנו, ליאורה מנווטת את מטופליה באוקיינוס הפיתויים ונותנת פתרונות מעשיים למלכודת שכולנו נופלים בהן.
כעת אני לא צריכה להיאבק עוד עם עצמי - אני פשוט מאושרת בוחרת בכל ארוחה מחדש מה וכמה אוכל, וסוף לדיאטה!"
ד"ר אנבל מאור, מומחית לרפואה פנימית

"כמה מהמשתתפים בכיתת הלימוד שלי משתמשים בתוכנית הדיאטה של ליאורה, והבחנתי בשינוי שהיא חוללה בחייהם: פחות משקל, הרבה יותר אנרגיה ושמחת חיים."
ויילי סימס, מאמן כושר, שחקן מכבי תל אביב לשעבר

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 98 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

40% הנחה על הספר השני
להפוך שומן לדלק

להפוך שומן לדלק

גוזף ד"ר מרקולה
מחיר מכירה 118 ₪
אני מבננה אנגלית

אני מבננה אנגלית

הילה סטרוביסקי
מחיר מכירה 76 ₪
איך להיות בדיאטה 45 שנה ולא להיות רזה

איך להיות בדיאטה 45 שנה ולא להיות רזה

תמי מילר
מחיר מכירה 88 ₪
תזונה קשובה

תזונה קשובה

שירלי ד"ר הרשקו
מחיר מכירה 128 ₪
פשוט להיות בריא

פשוט להיות בריא

כהן שרית פטל
מחיר מכירה 99 ₪
40% הנחה על הספר השני
רעבות

רעבות

מעיין סרי
מחיר מכירה 92 ₪