דף הבית > השקר מסרב למות
השקר מסרב למות

השקר מסרב למות

         

תקציר

הספר חסר במלאי, השגתו תאריך את משך הטיפול בהזמנה.רבות העלילות ששימשו את שונאי ישראל בכל הדורות להסתה נגד היהודים ולהצדקת האנטישמיות, אך התוכנית השטנית של היהודים להשתלט על העולם, המתוארת בפרוטוקולים של זקני ציון, היא כנראה העלילה המתוחכמת והמסוכנת מכולן.

עלילה זו מסמנת את היהודים כשעיר לעזאזל שניתן להאשימו בכל הקטסטרופות המתרחשות על האנושות – מלחמות ומהפכות, קריסת הבורסה ופיחות המטבע, הפצת מחלות והפלת משטרים – ועתה, כדוגמת קודמיהם הרוסים והנאצים, אומצו ה"פרוטוקולים" על ידי הפונדמנטליסטים המוסלמים כנושא מרכזי בתעמולה שלהם שמטרתה דמוניזציה של היהודים ודה-לגיטימציה של מדינת ישראל. תוך התעלמות מוחלטת מכל הראיות על הזיוף, מואשמים היהודים בריש גלי, בין השאר, בהפלת מגדלי התאומים בניו-יורק ובמלחמה בעיראק.

סיפורו הדרמטי של המסמך הזה, בן מאה השנים, שתועד בעבר רק במחקרים אקדמיים המלווים בהערות שוליים, מוגש לקוראים בספרה המרשים של הדסה בן-עתו, שכבר פורסם בתשע שפות וזכה לביקורות נלהבות.

"זהו ספר מרשים של אישה מרשימה, המודעת, בשל ניסיונה האישי, להשפעה המסוכנת של האנטישמיות... הואיל והצטיינה כעורת דין וכשופטת, אין זה מפתיע שכלי הנשק שבהם השתמשה בהצלחה כזאת במאבקה נגד האנטישמיות הם הראיות שליקטה, החושפות באופן מוחלט את השקר המסוכן מכול – ´הפרוטוקולים של זקני ציון´.

זהו ספר שתתקשו להניח מידיכם... הוא מוכיח לא רק את שליטתה המוחלטת של הסופרת בנושא אלא גם את יכולתה לספר סיפור מרתק ביותר."

מדברי לורד הארי וולף, ראש המערכת המשפטית באנגליה, בהקדמה להוצאה האנגלית של הספר

"השופטת בן-עתו אינה נאיבית – היא יודעת שרבים בעולם לא ישנו את דעתם, אך היא מאמינה שיש קהל נאור בעולם שמוכן להקשיב. ´אני מדברת אליהם,´ היא אומרת. אם תבחר בשתיקה, יאמרו שאין עשן בלי אש. האש של בן-עתו תבער לעד."

The Law Gazete

ביטאון המשפט בלונדון

הדסה בן-עתו כיהנה 31 שנה כשופטת בבתי המשפט בישראל, על כל ערכאותיהם, עד שפרשה ממערכת המשפט כדי להתחקות אחרי הסיפור שהניב את הספר הזה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 98 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

אל תלכי לשם

אל תלכי לשם

בן-עתו הדסה
מחיר מכירה 94 ₪
פנינים ורודות משנחאי

פנינים ורודות משנחאי

בן-עתו הדסה
מחיר מכירה 88 ₪
וליבי ער פעימות חיים על פרשת השבוע

וליבי ער פעימות חיים על פרשת השבוע

אייל ורד
מחיר מכירה 98 ₪
אות לפרשה

אות לפרשה

עתירה אות
מחיר מכירה 84 ₪
תרי עשר

תרי עשר

מיכאל סיגל
מחיר מכירה 239 ₪
יהודה הלוי שירי החול הדיואן המקורי עם נספחים

יהודה הלוי שירי החול הדיואן המקורי עם נספחים

יוסף יהלום
מחיר מכירה 148 ₪