דף הבית > חדשות האגם
חדשות האגם

חדשות האגם

         

תקציר


480 עמודים

הרומן רב העוצמה והמלהיב ביותר, שכתבה עד כה ברברה דלינסקי, הסופרת הנודעת ומחברת רבי המכר ``שלוש משאלות`` ו``דרך החוף``.
במרכזו עומדת לילי בלייק, זמרת מוכשרת, המתרחקת מאורות הבימה ושומרת בקנאות על פרטיותה. כשהיא נופלת קרבן לתעתועיו של כתב נוכל, המוציא ממנה, שלא בידיעתה, ריאיון בנושא ידודתה עם איש כמורה נשוא פנים - חשמן שהתמנה זה מקרוב לתפקידו - היא מוצאת עצמה נאשמת בקיום יחסים עמו.
לילי, מזועזעת ונחרדת, דחויה ומנודה, סובלת מהפרה גסה של פרטיותה כאשר כותרות העיתונים מכריזות על אשמתה. היא נרדפת על ידי העיתונאים, מפוטרת ממקום עבודתה, חירותה נשללת ממנה, ואין לה בררה אלא להימלט. היא חוזרת בחשאי אל עיירת הולדתה, לייק הנרי, באיזור נידח ויפהפה של ניו המפשייר.
אבל גם לייק הנרי, אידילית ככל שהיא עשויה להיראות, צופנת סודות משלה. אחדים מהם הניעו את לילי לעזוב את הבית מלכתחילה, כך שהחזרה אל משפחתה כרוכה בכאב רב.
מונעת על-ידי צורך לכפות על התקשורתת, לעשות עמה צדק ולשים קץ לפרשה בדרך זו או אחרת, יוצרת לילי ברית שלא קלה לה, עם ג`והן קיפלינג, עיתונאי, שנולד וגדל בשכונה הענייה ביותר של לייק הנרי. הקריירה המשגשגת שלו ככתב בעיר הגדולה הסתיימה, וגוהן חזר הביתה כדי לערוך את העיתון המקומי, ``חדשות האגם``.
תחילה הוא רואה את לילי הן כקרבן והן כנושא לספר, שהוא מקווה לכתוב. עד מהרה היא הופכת למישהי שלקסמה ולבעייתה - אין הוא יכול להתכחש. תוך לקיחת סיכון, שיעורר עליו את כעסם של עמיתיו לשעבר, הוא מתגייס להגנתה.
על רקע יופיה של ניו המפשייר והרשת הסבוכה של חיי משפחה ומערכות יחסים בעיירה קטנה, מתקדם הרומן חדשות האגם לקראת הסיום המפתיע.
הרומן חדשות האגם מציע מבט מקרוב על מערכת היחסים המורכבת בין גבר חידתי לאישה פגיעה ונרדפת, הנאבקים שניהם למצוא תחושת אחדות ושיתוף במקום זר, שהיה פעם ביתם.

ברברה דלינסקי - סופרת רבי מכר, שפרסמה שישים ושלושה רומנים. בהוצאת ``אור-עם`` הופיעו מפרי עטה רבי המכר: ``מקומה של אישה``, ``יחד לבד``, ``שלוש משאלות`` ו``דרך החוף``.
ספריה תורגמו לעשרים וחמש שפות ומופיעים בקביעות ברשימת רבי המכר.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 79 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

מחויבויות

מחויבויות

ברברה דלינסקי
מחיר מכירה מודפס 82 ₪
אוויר מתוק מלוח

אוויר מתוק מלוח

ברברה דלינסקי
מחיר מכירה מודפס 88 ₪
לא הבת שלי

לא הבת שלי

ברברה דלינסקי
מחיר מכירה מודפס 95 ₪
בריחה

בריחה

ברברה דלינסקי
מחיר מכירה מודפס 88 ₪
כשאחותי ישנה

כשאחותי ישנה

ברברה דלינסקי
מחיר מכירה מודפס 88 ₪
הסוד שבינינו

הסוד שבינינו

ברברה דלינסקי
מחיר מכירה מודפס 88 ₪