דף הבית > ישועתה של האהבה
ישועתה של האהבה

ישועתה של האהבה

         

תקציר

222 עמודים

כאשר אייק גודלמן פרופסור למשפטים בגמלאות מאוניבריסטת קולמוביה, בן שבעים ושמונה, מונע מאישה צעירה לקפוץ מגשר ג`ורג` וושינגטון, הוא אינו חושד כלל כי פעולתו האצילית תוביל לאהבה. כמו כן, הוא אינו חושד כי האישה הרגישה והאכפתית שהציל תואשם ברצח בעלה לשעבר המתעלל.
אייק אינו יכול להאמין כי אליזבת יכולה לעשות מעשה מעין זה, אך הוא מכיר אותה שישה שבועות בלבד, ואינו יכול להשתיק את השאלות הרודפות אותו. האם הספיקה ההתעללות שספגה אליזבת במשך שמונה שנות נישואיה להניע אותה לרצוח? האם ייתכן כי אהבתו של אייק אליה מעוורת אותו לצד אפל באישיותה? האם המפלט שהיא מוצאת באמונתה כקתולית מסווה נקמה איומה?
אף כי אהבתו לאישה זו מחזקת אותו, חייב אייק להודות בפני עצמו – גם אם לא בפני אליזבת – כי הראיות מצביעות לכיוונה, ולא לשום כיוון אחר. כעת עליו להחליט האם לציית ללבו, גם אם יוביל אותו לשותפות בסוד אפל, או האם לאבד את אמונו באהבה.
במהלך המאבק העז בו כרוך משפטה של אליזבת, נאלץ אייק לבחון את תקוותיו, את אמונותיו ואת אהבתו לאישה שחייה תלויים על כף המאזניים. הרומן החדש של הווארד פאסט משלב את המתח של דרמת בית משפט אדירה, עם בחינה מעמיקה של אהבה ,הקשר שלא ניתן להגדירו בין גבר לאישה , המתעלה על כל פערי השנים והאמונה.

הווארד פאסט כתב יותר מארבעים ספרים, כולל הרומנים: ספרטקוס, האזרח טום פיין ובתו של מהגר. ספריו תורגמו לעשרות שפות ונמכרו בעשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם הוא זכה בפרסים שונים, כולל פרס `אמי`, פרס ה`ספר היהודי הלאומי` ו`פרס שומבורג ליחסים בין-גזעיים`.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 72 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

אחי גיבורי התהילה

אחי גיבורי התהילה

פאסט הוארד
מחיר מכירה מודפס 88 ₪
הבלדרית מפריז

הבלדרית מפריז

מג וייט-קלייטון
מחיר מכירה מודפס 108 ₪
ריקוד השעון

ריקוד השעון

אן טיילר
מחיר מכירה מודפס 98 ₪
כוכבת ים

כוכבת ים

ליסה פיפס
מחיר מכירה מודפס 98 ₪
מקום שמור

מקום שמור

יעל ואן-דר-ואודן
מחיר מכירה מודפס 98 ₪
הדיירת השקטה

הדיירת השקטה

קלמנס מישלון
מחיר מכירה מודפס 98 ₪