דף הבית > יש חיים אחרי הגירושין
יש חיים אחרי הגירושין

יש חיים אחרי הגירושין

         

תקציר

ד"ר דניה קידר כתבה ספר חדשני, מעניין, חשוב וחיוני אשר כדאי שיהיה ברשותה של כל גרושה או זו שנמצאת בשלבים שונים של פירוד וגירושים, כמו גם באמתחתם של אנשי המקצועות השונים המטפלים ומייעצים לנשים לפני, בעת ואחרי הגירושין...,משפחה, חברים, עמיתים וחברי החברה בכלל.
... הספר סוחף ומרגש בהביאו חוויות וסיפורי חיים של נשים גרושות אשר חשפו בפני המחברת את קשייהן ותקוותיהן. הספר חשוב וחיוני בספקו לקוראת בו אמצעים שונים, כמו תרגילים, דפי עבודה, שאלון למילוי עצמי, משחק תפקידים, מיפוי רשת החברים ועוד, לשם העלאת מודעותה לתופעות בחייה כגרושה, ולחיזוקה תוך רכישת ביטחון עצמי ויצירת קשרים חברתיים חדשים.
ספר זה הוא חדשני בעיסוקו ברשת החברתית של הגרושה, נושא שלא נכתב עליו עד כה... ייחודי בשילוב ה"מנצח" בין הידע שהוא מספק לבין תרגום ידע זה לשפת המעשה.
הקוראת תצא ל"מסע... של העצמה ותקווה" כדברי המחברת,ואכן, אני משוכנעת שלאחר המסע תצאי חזקה יותר, שולטת יותר בחייך, מצליחה יותר בעבודה ובהורות, ובעיקר תצליחי לגבש לעצמך מסגרת חברתית חדשה שתתאים לחייך הנוכחיים.
... גם אני, כשאת מקצוע, קראתי בשקיקה את הספר, התרגשתי מן הסיפורים המובאים בו, למדתי ממנו רבות, התפעלתי ממגוון צורות העבודה העצמית שהוא מציע ומהיצירתיות של המחברת הפרושה על פני הספר כולו. המחברת הצליחה במשימה שקיבלה על עצמה- להציע הכוונה, מידע וייעוץ לשם התמודדות מיטבית עם הגירושין, ובעיקר להקמה של הרשת החברתית - חדשה, איתנה ותומכת.

פרופ´ רות כץ, סוציולוגית. חוקרת המשפחה בישראל. החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה ("על הספר")

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 79 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

אחיות נפש: החברה הגאונה כמשל

אחיות נפש: החברה הגאונה כמשל

אקי-רבקה אלינב
מחיר מכירה 119 ₪
עושים סיפור

עושים סיפור

יוסי אלפי
מחיר מכירה 98 ₪
להתגבר על אלרגיות מזון

להתגבר על אלרגיות מזון

דייוויס גווין
מחיר מכירה 32 ₪
חוכמת הזאב

חוכמת הזאב

בני פרנס
מחיר מכירה 88 ₪
מזרח חדש

מזרח חדש

עמית לוי
מחיר מכירה 118 ₪
דון קיחוטה

דון קיחוטה

רות פיין
מחיר מכירה 88 ₪