דף הבית > כוכבים מספרים ועסקים
כוכבים מספרים ועסקים

כוכבים מספרים ועסקים

         

תקציר

האסטרולוג ירון ליבנה חושף בספר זה חיבור מרתק על הקשר בין שנים-עשר שחקני גלגל המזלות השמימי לבין עולם העסקים, הכסף, המקצוע והעבודה. הספר עונה על שאלות כגון באיזה תחום עיסוק לבחור, מתי לפתוח עסק, את מי לצרף כשותף מקצועי, וממה יש להיזהר בעסקים. מתברר, למשל, שמזל אריה מתאים גם לניהול וגם ליצירה, ושמזל קשת יכול להצליח בעסקים בארץ רחוקה, זאת בניגוד למזל גדי, שיצליח דווקא בארץ; התאומים נולדים עם חוש שיווק טבעי, ולדגים מתאים עיסוק יצירתי... לצד התובנות האסטרולוגיות מופיע ניתוח נומרולוגי של מספרים הקשורים לעולם העבודה והעסקים ומשפיעים עליו. אם אתה המנכ"ל השלישי של החברה, אופי הניהול שלך שונה לחלוטין מזה של קודמך בתפקיד. גם למספר הסניף ולכתובת המדויקת של העסק יש משמעות מיסטית השופכת אור על הדינמיקה בעסק. עסק מסוים השוכן בבניין מספר 5 ישווק את עצמו יותר ביעילות אם יעבור לבניין שמספרו 7. כדאי גם לשים לב למספר חשבון הבנק שלנו - יש לו אנרגיות משל עצמו.
ההשקפה שעליה מבוסס הספר היא שכל אחד יכול להתיידד עם העולם הרוחני של המזלות והמספרים ולתרגמו ליישומים עסקיים ומקצועיים המתאימים לו.
מטרתו של ספר זה היא לסייע לנו להחליט החלטות מקצועיות ועסקיות טובות יותר, ולהתמודד בהצלחה עם לחץ הזמן המאפיין את עולם העסקים היום.



ירון ליבנה, בן 54, הוא דייר בשני עולמות: האחד עיוני פילוסופי והשני הוא רוחני - אסטרולוגי ונומרולוגי. בערוץ 10 הוא מגיש פינה שבועית קבועה בתכנית המקצוענים; יש לו טור יומי ב"ידיעות אחרונות" ותכניות רדיו אסטרולוגיות ברדיו ירושלים וברדיו 90 אפ.אם. ספרו הראשון "לגעת בכוכבים" (הוצ´ ידיעות אחרונות, 1999) עוסק ביישומים אסטרולוגיים ונומרולוגיים. ספרו השני "הפילוסופיה של האסטרולוגיה" (הוצ´ ידיעות אחרונות, 2005) מציג ניתוח עומק פילוסופי ורב-תחומי של שנים-עשר המזלות.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 89 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

אינטרמצו אסטרולוגי

אינטרמצו אסטרולוגי

ליבנה ירון
מחיר מכירה 118 ₪
HEARTSTOPPER VOLUME 5

HEARTSTOPPER VOLUME 5

OSEMAN ALICE
מחיר מכירה 79 ₪
מזל טוב תאומים

מזל טוב תאומים

טיילור מוריאל
מחיר מכירה 9.9 ₪
שפת הכוכבים כוכבי לכת בתנועה

שפת הכוכבים כוכבי לכת בתנועה

נשר כרמלה
מחיר מכירה 128 ₪
שעון הפניקס

שעון הפניקס

לוין אליזבטה
מחיר מכירה 78 ₪
אסטרולוגיה לכל עת

אסטרולוגיה לכל עת

טוקצינסקי יעל ד"ר
מחיר מכירה 84 ₪