דף הבית > כסף רדום
כסף רדום

כסף רדום

         

תקציר

יום בהיר אחד נופל הקבלן ואיש העסקים הידוע בנצי ליברמן מגג בניין במודיעין.
האם הייתה זו תאונה? האם ניסיון רצח? בשעה שבנצי שוכב חסר הכרה בבית החולים, מנסים גורמים שונים להניח את ידיהם על המיליונים שהפקיד בנצי בחשבון חסוי בבנק. ניסיונות אלה גוררים אותם למערבולת של מעילה בכסף, מעילה באמון, רציחות, עימותים עם העולם התחתון, בצד קשרי אהבה סוערים שתועלתם בצדם. לעזרת המשטרה, המנסה לעמוד על הקשר בין גורלן של הדמויות השונות לבין חשבון הבנק החסוי של בנצי ליברמן, נחלץ המבקר הראשי של בנק העם, ג´ו בן חיים. גילוייו של ג´ו מכים גלים בתוך הבנק ובתקשורת, אך גם מעמידים אותו ואת היקרים לו בסכנת חיים. האם יצליחו ג´ו והמשטרה לפענח את המקרה בזמן או שמא תגבה פרשת החשבון הרדום חיים נוספים?

העלילה הסוחפת של רומן המתח "כסף רדום", על כל נפתוליה עד לסופה המפתיע, מספקת תובנות ממקור ראשון על המתרחש בקרב עובדי הבנקים ועל השיקולים המנחים את מעשיהם.

נורי בר-חוה, תושב ירושלים, הוא יליד הארץ, נכה צה"ל מפציעה קרבית. כיהן שנים רבות בתפקידים הבכירים ביותר בתחומי הבנקאות, הניהול, הכספים והביקורת. בין תפקידיו האחרונים: מנהל אגף בהנהלה הראשית של בנק הפועלים; סגן החשב הכללי במשרד האוצר; יו"ר מועצת המנהלים של בנק יהב לעובדי המדינה; מבקר פנימי בבית החולים אסותא. במשך שנים גם לימד ביקורת מערכות ממוחשבות בבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית בירושלים ובאוניברסיטת חיפה, ופרסם מספר ספרים מקצועיים.

רומן המתח "כסף רדום" הוא השני מפרי עט של נורי בר-חוה.
רומן המתח הראשון, "כסף תרדוף", יצא לאור בשנת 2007 בהוצאת "גוונים". ספרו המקצועי האחרון - "מחשפוביה" - יצא לאור בשנת 1993 ועסק בהדרכה לשימוש מתקדם במחשבים.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 86 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תגיד קובלינר אתה השתגעת

תגיד קובלינר אתה השתגעת

גבי זהר
מחיר מכירה 70 ₪
מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

יאיר ליטביץ
מחיר מכירה 82 ₪
גיבורה על גלגלים

גיבורה על גלגלים

ניצוץ-זהב דוידוביץ
מחיר מכירה 70 ₪
אל ההרים

אל ההרים

אלה הראל
מחיר מכירה 74 ₪
נתונים בנדידה

נתונים בנדידה

יגאל שוורץ
מחיר מכירה 88 ₪
ללא שחרור

ללא שחרור

מרים פורת
מחיר מכירה 86 ₪