דף הבית > כתוב לך באור שתהיי
כתוב לך באור שתהיי

כתוב לך באור שתהיי

         

תקציר

ספר ביכורי שירתה של אפרת רפל-פראווי כולל שירים שנכתבו במהלך כשני עשורים של כתיבה. זהו ספר בשל המציב בפנינו קול מובהק של משוררת, שאינה נרתעת להיישיר מבט ולהגיע עד עצם הגוף והרוח, הבשר והנפש. בספר, הפורש את תמורותיה במעבר מנערה לאשה צעירה ולאשה בוגרת, מדובבת המשוררת את נפשה בשפת דימויים עשירה, בשירים שברבים מהם רטוריקה של פנייה ישירה ושיח: לאהוב, לאם, לאב, לילדתה, לאלהים ולנפשה ודמותה שלה.

המשוררת מתכתבת ויוצרת חיבורים מקוריים בין משלבי-שפה שונים ואוצר אסוציאציות שנע משפת המקרא ועד לסלנג יומיומי מעודכן. בתוך כל אלו היא מזמינה אותנו להיות חלק מן המסע האישי-הפנימי שלה, בחוויות אישיות (של זוגיות, הריון ולידה), וחוויות אמוניות המנוסחות באופן חדש.

גם הפן הישראלי-אקטואלי איננו נעדר משירי הספר, ונוכל למצוא בהם התייחסויות ישירות והדהודים למציאות החיים ביישובי עוטף-עזה של השנים האחרונות, שהמשוררת מכירה מקרוב.

אפרת רפל-פראווי, בת קיבוץ סעד, נשואה ואם לארבעה, עוסקת בכתיבה ובהנחיית קבוצות מודעות נשית ולימוד בית-מדרשי, תלמידה בבית המדרש "זוהר חי". בוגרת כיתת השירה "מזמור" של משיב הרוח, שיריה התפרסמו בבימות שונות.


מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 54 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

מילים ברוח

מילים ברוח

נמרוד מדרר
מחיר מכירה 68 ₪
פשוטה לפניך

פשוטה לפניך

ליאת הלפרין-וספי
מחיר מכירה 59 ₪
ההווה הנעדר

ההווה הנעדר

רוני אלפנדרי
מחיר מכירה 78 ₪
לתפוס קצת אור

לתפוס קצת אור

לאה זהבי
מחיר מכירה 88 ₪
בזל מול מרפסת

בזל מול מרפסת

משה קול
מחיר מכירה 64 ₪
מילים מחרישות בינינו

מילים מחרישות בינינו

שלומית לנדמן
מחיר מכירה 80 ₪