דף הבית > לגדול עם ספרים
לגדול עם ספרים

לגדול עם ספרים

         

תקציר

האם בעידן המולטימדיה, כאשר הג`ינגלים, הקליפים, הפרסומות וסדרות הטלוויזיה שוטפים אותנו, הולך הספר ומאבד את קסמו, כוחו והשפעתו?
מטרת ספר זה לחזק את האמונה בכוחו של הספר. כוחה הגדול של הספרות איננו בהשגת מידע. קריאה של יצירות ספרות היא דרך של בריאת עולמות, בריאה באמצעות הלשון. בין המלים ובין השורות יוצרים הקורא והבוגר את היצירה ואת עצמם מחדש.
רק ילד קורא שגדל באווירה של ספרים וסיפורים, שהספרים מהווים חלק משמעותי בחווית התשתית של ילדותו וצמיחתו, יגדל ויהפוך לאדם נאור, רגיש וסקרן בבגרותו, שידע להפעיל גם את תחומי המולטימדיה כקורא אינטלגנטי.
התהליך המתואר בספר זה מכיל את השלבים הראשונים של הפגשת הילד עם ספרות כשומע ועדיין לא כקורא, תהליך שבו תפקיד המבוגר כמתווך בין הילד לספר חשוב ביותר.
הספר מכוון לכל המבוגרים העתידים לתווך בין הספרים לילדים - גננות, מטפלות, פרחי הוראה והורים.

על המחברות
חוה יסעור - מורה ומרצה לספרות ילדים במכללת ``אורנים``. בוגרת החוג לספרות באוניברסיטת חיפה ובעלת תואר שני מבית הספר לחינוך של אוניברסיטת הרווארד. עוסקת במחקר בתחום חשיבה וויזואלית של ילדים וקשרים בין טקסט לתמונות. פרסמה מאמרים עיוניים חשובים.
עדנה קרמר - מורה לספרות ילדים ומרכזת את המספר לספרות ילדים במכללת ``אורנים``. עורכת ספרי ילדים בהוצאת ספרית פועלים ומופיעה כמספרת סיפורים. פרסמה שמונה ספרי ילדים בהם: שפה סודית, ובלילה, מה תאכל האגודל, בית מטייל בגן, ליאת מציירת סיפור.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 66 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

נחשון אוהב לישון

נחשון אוהב לישון

עדנה קרמר
מחיר מכירה 54 ₪
פעם ניצחתי שלושה ענקים

פעם ניצחתי שלושה ענקים

עדנה קרמר
מחיר מכירה 49 ₪
כפות הרגלים שלי יחפות קרטון

כפות הרגלים שלי יחפות קרטון

עדנה קרמר
מחיר מכירה 59 ₪
תמר הנסיכה ואדמון האביר

תמר הנסיכה ואדמון האביר

עדנה קרמר
מחיר מכירה 64 ₪
בראש של יהונתן 2

בראש של יהונתן 2

יהונתן רוזנהק
מחיר מכירה 98 ₪
מהפכה בהכשרת מורים

מהפכה בהכשרת מורים

סמדר בר-טל
מחיר מכירה 96 ₪