דף הבית > לגעת בעולם של מלאכים
לגעת בעולם של מלאכים

לגעת בעולם של מלאכים

         

תקציר

"נראה כי אך אתמול עזבתי את בית החולים דרך הדלת הקדמית והחזקתי אותה, תינוקת רכה שרק נולדה. הבאנו את בתנו החדשה הביתה. היום אני עוזב את אותו בית החולים והיא בידיי, אבל הפעם דרך הדלת האחורית אנחנו יוצאים, ולא הביתה."

´לגעת בעולם של מלאכים´ הוא מסע מדיטטיבי מרגש על אב המנסה להכניס סדר בעולמו לאחר אבדה קשה שנתנסה בה. זה גילוי של האומץ לשאול את השאלות הקשות ושל הענווה הנדרשת לשמוע את התשובות - ומהן לזכות גם בתובנות עמוקות ומעשירות, נקודות מבט חדשות והכרת תודה אמיתית לחיים.
אחרי קריאת הספר עולמכם לא יהיה עוד כשהיה.

"בספר קטן זה, המסע הייחודי של סת´ קליימן לאחר מות בתו מובא בדרך מיוחדת. לא בכדי הוא משתף אותנו כבר בכותרת שהחיים הקצרצרים של בתו שינו את החיים שלו. בנועם וביושר מדבר אתנו המחבר על אודות המחשבות, החוויות והרגשות שלו - וכל אלו ביחד יוצרים הבנה לחוויה של הכניסה לשבוע של התמודדות עם עוצמת האובדן והשלכותיו אל מעבר לשנים. חלק מ"הסודות" הידועים להורים שכולים הוא שחל שינוי בחיים לאחר האובדן, ושחלק מהשינוי הוא דווקא לכיוונים חיוביים. ספר זה מהווה תרומה לספרות על אודות ההתמודדות של אבות ואמהות שחוו שכול. אלה, ואלו שרוצים להבין אותם, ישכילו מקריאת הספר."
פרופ´ שמשון רובין, אוניברסיטת חיפה
פסיכולוג קליני, חוקר ומטפל בתחום האובדן והשכול

"לא קל לו להורה לדון באבדן של תינוקו. ועם זאת, זכינו שתשכיל למצוא את המילים הנכונות שיבטאו את ההרהורים, הפחדים והתסכולים שכה רבים מאתנו חשו בעתות של אבדן - ואת הכאב שמתלווה אלינו בכל אשר נלך בשנים שלאחר מכן... לדעת בעולם של מלאכים הוא מדריך הסולל את הדרך לריפוי."
ויין וג´נוביב קופינג

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 58 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

חלון פתוח

חלון פתוח

תמי פויכטונגר
מחיר מכירה 94 ₪
מכאב לצמיחה

מכאב לצמיחה

עמנואל שטראוס
מחיר מכירה 92 ₪
הפסיכולוגיה של האושר מהדורה חדשה

הפסיכולוגיה של האושר מהדורה חדשה

אורי דר נויבירט
מחיר מכירה 98 ₪
הרגלים טובים הרגלים רעים

הרגלים טובים הרגלים רעים

ונדי ווד
מחיר מכירה 118 ₪
40% הנחה על הספר השני
החלטות קטנות החלטות גדולות

החלטות קטנות החלטות גדולות

מיכל אסף-קרמר
מחיר מכירה 98 ₪
40% הנחה על הספר השני
טראומות קטנות

טראומות קטנות

מג ארול
מחיר מכירה 108 ₪