דף הבית > לכבות את האהבה
לכבות את האהבה

לכבות את האהבה

         

תקציר

300 עמודים

נעמה, סטודנטית בחוג ללימודי ארץ-ישראל, מחליטה לכתוב רומן היסטורי על כת ים-המלח. לתדהמתה היא מגלה, כי בניגוד לרצונה, הדמות הגברית הראשית בספרה הופכת לאלימה ואכזרית. התופעה המוזרה מאלצת את נעמה להתחקות אחר מקור השראתה ההרסני, והחיפוש העצמי הופך למסע כואב בחייה של אמה, מיכל, שחוותה בנעוריה אהבה גדולה בעל כוח משיכה כובש וסודות אפלים.

העבר של מיכל וההווה של נעמה הולכים ומתמזגים לסיפור מדהים אחד, ששולטים בו יצרים רבי-עוצמה, דחפים בלתי-נשלטים, רגשות עזים, תשוקות אסורות, תהפוכות ותעלומות, בגידות ואכזבות, ומעל לכול - שתי אהבות ענקיות, זו של האם וזו של הכת, המשתלבות בגודל מהופך.

רומן רחב-יריעה, סוער, מרגש ועוצר נשימה, על קשר טעון ומסובך בין אם ובת, על אהבה לאדמה ולאשה ועל הבגידה בשתיהן, על חיפוש בלתי פוסק אחר משמעות רוחנית, ועל הגולם - אחת התופעות הקסומות והמסתוריות ביותר בקבלה היהודית.

יוכי ברנדס, מן הסופרות האהובות בישראל, מפליאה לשלב בספריה דברים עמוקים של התרבות היהודית יחד עם שפה קולחת ועלילה סוחפת. על ספרה הקודם הגר, אחד מרבי-המכר הבולטים של השנים האחרונות (ספר הזהב וספר הפלטינה לשנת 1999), כתבה רוני פורצ`ק, מאוניברסיטת תל-אביב.

``מרהיב ממש, אינטלקטואלי לעילא, נועז ומרגש.``
``הארץ ספרים``, 28/4/99

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 84 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תגיד קובלינר אתה השתגעת

תגיד קובלינר אתה השתגעת

גבי זהר
מחיר מכירה 70 ₪
מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

יאיר ליטביץ
מחיר מכירה 82 ₪
גיבורה על גלגלים

גיבורה על גלגלים

ניצוץ-זהב דוידוביץ
מחיר מכירה 70 ₪
אל ההרים

אל ההרים

אלה הראל
מחיר מכירה 74 ₪
נתונים בנדידה

נתונים בנדידה

יגאל שוורץ
מחיר מכירה 88 ₪
ללא שחרור

ללא שחרור

מרים פורת
מחיר מכירה 86 ₪