דף הבית > מזון צמחי חי חשיבותו לריפוי ולמניעת מחלו
מזון צמחי חי חשיבותו לריפוי ולמניעת מחלו

מזון צמחי חי חשיבותו לריפוי ולמניעת מחלו

         

תקציר


"מזון צמחי חי" הוא ספרה השני של ויקטוריה בוטנקו בעברית ובו היא מפרטת את היתרונות הרבים שקיימים באכילת מזון צמחי חי לעומת מזון מבושל. היא מדריכה אותנו, בעזרת 12 צעדים פשוטים, כיצד להיפטר מתלותנו במזון מבושל וכיצד לעבור בהדרגה לאכילת מזון צמחי חי. בסגנונה הסיפורי האישי והמיוחד היא סוקרת ממצאים מדעיים עדכניים על חשיבותה של תזונה צמחית לשמירה על הבריאות ואפילו לריפוי מחלות קיימות.
בוטנקו מודעת היטב לקושי הנלווה לשינוי התזונתי לעבר מזון צמחי חי. היא חוותה זאת בעצמה ומשתפת את הקוראים במסקנותיה. לכן, היא מלווה אותנו יד ביד בסדרה של 12 צעדים מעשיים, פסיכולוגיים ורוחניים במעבר ממזון מבושל לעבר מזון צמחי חי. דרך סיפוריה האישיים תגלו את הסיבות העיקריות שמובילות את רובנו לבחור בתזונה לא-בריאה.
בוטנקו מעוררת ומשיבה בספר זה על שאלות חשובות שמטרידות את כולנו, כמו מדוע אנו סובלים מאכילת-יתר וכתוצאה מכך מהשמנת-יתר? מדוע אנו חוזרים ובוחרים בדרך כלל במזונות הלא-בריאים? מדוע קשה לנו כל כך לרדת במשקל? בסגנונה המיוחד היא מובילה אותנו דרך מחקרים חדישים שמוכיחים עד כמה יכול מזון צמחי חי לתת מענה חיובי לשאלות חשובות אלה.
בוטנקו משיאה לנו עצות יעילות ושיטות מוכחות ליצירת דפוסי אכילה בריאים ולשמירה עליהם. הידע והמומחיות שלה, הופכים את הספר למדריך יעיל ושימושי לחובבי מזון צמחי חי ולשוחרי אורח חיים בריא. הספר כולל גם שפע של מתכונים בריאים וטעימים.
הספר מלא בעצות מעשיות שיסייעו לכם להתמודד ביום-יום עם השינוי התזונתי. הספר ילמד אותנו כיצד לעשות בחירה נכונה של מזונות כאשר אנו סועדים במסעדה, או כאשר אנו חוגגים באירוע חברתי עם אנשים נוספים. נלמד בו אפילו כיצד להתחמק בנימוס מעוגת השטרודל של חמותנו.


מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 98 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

צמחים לילדים

צמחים לילדים

אסתר לחמן
מחיר מכירה 110 ₪
אפקט נוצת הקסם

אפקט נוצת הקסם

מלאני וורנר
מחיר מכירה 108 ₪
הרפואה הסינית המדריך השלם

הרפואה הסינית המדריך השלם

פרלה דוד
מחיר מכירה 112 ₪
425 צמחי מרפא סיניים סגולות רפואיות

425 צמחי מרפא סיניים סגולות רפואיות

אפי כפיר
מחיר מכירה 196 ₪
רפואת צמחים סינית מסורתית מרקחות רפואיות

רפואת צמחים סינית מסורתית מרקחות רפואיות

אפי כפיר
מחיר מכירה 268 ₪
רוקחות טבעית

רוקחות טבעית

אסתר לחמן
מחיר מכירה 128 ₪