דף הבית > מתום ועד תום
מתום ועד תום

מתום ועד תום

         

תקציר

543 עמודים

מתום עד תום הוא סיפורם של נוגה הולצברג ואלישע קרוק, בני מושבה קטנה במרכז הארץ, שחייהם מסתבכים אלה באלה ונפרשים יחדיו על פני עשרות שנים ושלוש יבשות. זהו סיפור שתחילתו באהבת נעורים בוערת במלחמת העולם השנייה; המשכו בנישואים המרחיקים עד אמריקה וכורעים שם תחת משא מצטבר של בגידות ושקרים; ואחריתו בתל-אביב של שנות תשעים, על סף מיטת החולי והאבדון של בני הזוג, בסיומו של מסע-חיים רב תהפוכות.

מתום עד תום הוא גם סיפורה של החברה הישראלית המתהווה – סיפורם של יחידים התוהים על חלקם במערכות החיים הגדולות שסביבם, על זהותם ועל שורשיהם; מטווה של דמויות בלתי נשכחות המתאספות לתמונה קיבוצית מרתקת של דברי ימי הארץ. זהו ספר הכתוב באומץ לב ובעזות רגש, שאינו מהסס לנבור בפצעים המבעבעים בעולמם של יחידים, בלי לפסוח על סיפורה המסעיר של המדינה במחצית השנייה של המאה העשרים.

חנוך ברטוב מגיש בספר זה את המשכם – העומד גם לעצמו – של שלושת הרומנים הנודעים שלו: פצעי בגרות (1965), של מי אתה ילד (1970) ורגל אחת בחוץ (1994), ומשלים בכך יריעה ספרותית מרהיבה ברחבותה האפית ובעוצמתה הדרמטית, זהו רומן ההולך מקצה אל קצה, וגם הופך בדרכו כל אבן, ובכך מזמן לקורא חוויית קריאה נדירה במלאותה הריאליסטית ובחשיפה הרגשית הגלומה בה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 89 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תגיד קובלינר אתה השתגעת

תגיד קובלינר אתה השתגעת

גבי זהר
מחיר מכירה 70 ₪
מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

יאיר ליטביץ
מחיר מכירה 82 ₪
גיבורה על גלגלים

גיבורה על גלגלים

ניצוץ-זהב דוידוביץ
מחיר מכירה 70 ₪
אל ההרים

אל ההרים

אלה הראל
מחיר מכירה 74 ₪
נתונים בנדידה

נתונים בנדידה

יגאל שוורץ
מחיר מכירה 88 ₪
ללא שחרור

ללא שחרור

מרים פורת
מחיר מכירה 86 ₪