דף הבית > סוף העולם או התחלה חדשה
סוף העולם או התחלה חדשה

סוף העולם או התחלה חדשה

         

תקציר

מדוע קיים עניין כה גדול בתאריך 21 דצמבר 2012? מדוע כל כך הרבה גורמים מתייחסים בחרדת קודש לתאריך המיוחד הזה? הענין בתאריך 21 דצמבר 2012 החל עם הגילוי של לוח השנה של תרבות המאיה העתיקה, תרבות אשר שלטה באמריקה התיכונה כאלף שנה בטרם התגלתה יבשת אמריקה על ידי קולומבוס. מיליוני תושבים של בני המאיה גילו בקיאות מדהימה בתחום האסטרונומיה. הם הצליחו ללמוד ולהבין תהליכים ומחזורים קוסמיים ביקום, ומתוך ההבנה זה הצליחו להבין את ההשפעות של מרחבי הקוסמוס על האנושות ועל כדור הארץ. מתוך כך, הם יצרו אין ספור נבואות המדברות על שינויים מהותיים בעתיד, שינויים ברמת הפרט וברמת האנושות כולה. מתוך נבואות אלה, בני המאיה קבעו שלוח השנה שלהם יסתיים ביום מסויים בעתיד, אשר על פי לוח השנה שלנו יחול בתאריך 21 דצמבר 2012.
ההתיישרות הגלקטית המתרחשת פעם ב-26,000 שנה, שיאם של כתמי השמש הצפוי בסופה של שנת 2012, הסכנה של נדידת הקטבים המגנטיים, הספר האבוד של נוסטרדמוס, נבואת האפיפיורים, הנבואות של בני המאיה, בני ההופי ועידן קאלי בהינדואיזם, כל אלה נושאים המחייבים התייחסות בתקופה הקצרה שנשארה לנו עד שנת 2012.
האם כל האירועים הקוסמיים האלה קשורים להתחממות הגלובאלית, לנסיגת הקטבים, לבצורות, לרעידות אדמה, להוריקאנים וגלי הצונאמי האדירים הפוקדים את כדור הארץ בשנים האחרונות? מצד שני, קיימת בכל רחבי העולם התעוררות תודעתית ורוחנית במימדים אשר האנושות טרם ידעה. האם מדובר בצירופי מקרים אקראיים או שמא מדובר בתהליכים הקשורים לשינויים הקוסמיים המשפיעים על כדור הארץ לקראת סופה של שנת 2012? החיים על פני כדור הארץ עמדו בפני כליה לפחות חמש פעמים בעבר. האם עוד אסון עומד להתרחש? האם שנת 2012 היא השנה בה יגיע שעון החול העולמי לקיצו?
ההסתברות שרצף ארועים כפי שצפוי להתרחש בסופה של שנת 2012 יחול במועד אחד, גורם גם לגדול הספקנים להרהר ברצינות לגבי המיוחדות של היום האחרון בלוח השנה של בני המאיה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 79 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

אנחנו אנשים חדשים

אנחנו אנשים חדשים

עפרי אילני
מחיר מכירה 98 ₪
תאודיציאה

תאודיציאה

גוטפריד וילהלם לייבניץ
מחיר מכירה 128 ₪
אתיקה עברית

אתיקה עברית

צוריאל ראשי
מחיר מכירה 145 ₪
אחרון הציונים

אחרון הציונים

רפאל זגורי-אורלי
מחיר מכירה 92 ₪
תיאולוגיה אישית

תיאולוגיה אישית

אביבה גיטלמן
מחיר מכירה 96 ₪
קסירר והיידגר נפגשים בדאבוס

קסירר והיידגר נפגשים בדאבוס

אסתר פירק
מחיר מכירה 94 ₪