דף הבית > עבודה קבוצתית טיפולית עם ילדים
עבודה קבוצתית טיפולית עם ילדים

עבודה קבוצתית טיפולית עם ילדים

         

תקציר

235 עמודים.
ספר עזר מעשי ונגיש זה, שנכתב על ידי פסיכולוג קליני ופסיכולוגית חינוכית הנו מקור רב ערך לכל אנשי המקצוע העובדים עם ילדים קטנים.במסגרות קליניות ובבתי ספר כאחת, לרבות מורים, מנחי קבוצות ותרפיסטים. עבודה קבוצתית טיפולית עם ילדים מתחיל בתיאור יסודותיו של הספר בפילוסופיה ההומניסטית, דיון בתפקיד מנחי קבוצות וכיצד להתחיל להנחות קבוצות. הספר דן כיצד לשבץ את הקבוצה בהקשרה הרחב יותר ולהעריך את השפעותיה, וכולל אף סקירה כללית של ספרות מקצועית על תרפיה בקבוצות לילדים עד גיל 11.
הספר כולל 40 פעילויות קבוצתיות מגוונות. חלקן מקוריות וחלקן מוכרות יותר, מלווה בקווים מנחים, דפי עבודה והערכת תרומתה של הפעילות לילדים.
הדרכה כיצד להשתמש בפעילויות בגישה "בחר וערבב" תוך התקדמות הדרגתית מתרגילי הקשבה והתחלפות בתור פשוטים ועד לתרגולי אמפתיה, פתרון בעיות והתמודדות עם רגשות.
הספר מחולק לפעילויות לילדים בני 5 עד 7 ובני 8 עד 11.בפעילויות נעשה שימוש בכישורים שונים לרבות כישורים מילוליים ולא מילוליים, אמון, דמיון וכישורים פיסיים.
השימוש בפעילויות אלו במסגרת קבוצתית ייצור סביבה שבה הילדים ירגישו שמקשיבים להם, מקבלים ומעריכים אותם ושבה הם יכולים לצמוח מבחינה רגשית.
ג´סטין דרוסט הוכשר כמורה, כביולוג ולאחר מכן כפסיכולוג קליני בהולנד. הוא עבד עם ילדים ומשפחותיהם במסגרת שירות הייעוץ לילד ולמשפחה של צפון מזרח אסקס ובבתי ספר מאז 1993. הוא אף כותב ספרי סיפורים קצרים למבוגרים ולילדים כאחת.
סידני ביילי היא פסיכולוגית חינוכית העובדת במספר בתי-ספר ובמסגרת שירות הייעוץ לילד ולמשפחה של צפון מזרח אסקס. כמו כן פסיכותרפיסטית מוסמכת בעלת פרקטיקה פרטית.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 138 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תגדל נפשי

תגדל נפשי

מיכאל אבולעפיה
מחיר מכירה מודפס 98 ₪
חמלה עצמית

חמלה עצמית

כריסטין נף
מחיר מכירה מודפס 98 ₪
עולמם של נפגעי עבירה

עולמם של נפגעי עבירה

רונית פלד-לסקוב
מחיר מכירה מודפס 109 ₪
אופטימיות כבחירה מוסרית

אופטימיות כבחירה מוסרית

דוד יאיר בן
מחיר מכירה מודפס 94 ₪
גיל ההתבגרות

גיל ההתבגרות

דולנד מלצר
מחיר מכירה מודפס 115 ₪
תרפיה דרך אופנה

תרפיה דרך אופנה

רבקה בצלאל
מחיר מכירה מודפס 98 ₪