דף הבית > עקרונות השיווק של קוטלר מ-א ועד ת
עקרונות השיווק של קוטלר מ-א ועד ת

עקרונות השיווק של קוטלר מ-א ועד ת

         

תקציר

165 עמודים.
פיליפ קוטלר, "אבי השיווק המודרני", בוחן ומגדיר בספר זה את המושגים החשובים ביותר בתחום, היום ובעתיד, ומציע זווית ראייה רעננה ומאתגרת לשאלה: כיצד ישתנה תחום השיווק וכיצד משווקים צריכים להשתנות יחד איתו.
קוטלר מסמן 80 מהמושגים הבסיסיים ביותר בשיווק, וחולק עם הקוראים את המידע העדכני ביותר, המגובה בניסיון רב-הערך שצבר לאורך ארבעים שנות קריירה. מסקנותיו המקוריות מאירות באור חדש נושאים כמו מיתוג, יתרון תחרותי, יצירתיות, ניהול יחסים עם לקוחות, מסדי נתונים, בידול, חדשנות, מיצוב ופילוח.
הנושאים ערוכים לפי סדר האלף-בית, כדי לאפשר לקוראים גישה נוחה למידע. ספר עכשווי וישיר זה מקיף דיו כדי להתאים למנהלים שמבקשים ספר רציני על שיווק, וגם יכול לשמש מקור מידע מן המעלה הראשונה לאנשי שיווק מנוסים אשר מבקשים להתעדכן בגישות החדשניות ביותר בתחום. הספר ייתן לכם את הכלים שאתם זקוקים להם כדי להתחרות על לקוחות בשוק המשתנה במהירות. זהו כלי חיוני למנכ"לים, מנהלים בכל הדרגות, מנהלי שיווק, אנשי עסקים ולכלמי שרוצה להבין כיצד פועל התחום.
בעשור הקרוב אנשי שיווק יעסקו לא רק במכירת המוצרים שהחברה מייצרת, אלא גם יובילו יוזמות שיווק שיקיפו את תחומי המיתוג, שירות הלקוחות, מסעות פרסום ואפילו יחסי ציבור.
הספר מאפשר לקוראים להיות מעודכנים לחלוטין משום שהוא שם את הדגש על השינויים המהירים שמתחוללים בתחום ומביר את אבני היסוד של השיווק העכשווי בקיצור ולעניין. בסופו של דבר, רק אלה שיובילו את המרוץ יצליחו – לפניכם מדריך שיסייע לכם לתפוס תאוצה ולהשאיר את המתחרים מאחור.
פיליפ קוטלר, פרופסור לשיווק בינלאומי בבית-הספר למנהל עסקים ע"ש קלוג באוניברסיטת נורת´ווסטרן, מהפקולטות לשיווק המכובדות ביותר בעולם. הוא מחברם של 25 ספרים, ביניהם "קוטלר על שיווק" שראה אור בעברית בהוצאת "מטר". קוטלר משמש יועץ לארגונים שלא למטרות רווח ולחברות מובילות כמו יב"מ, ג´נרל אלקטריק, בנק אוף אמריקה ומישלן.


מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות
אזל זמנית

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

עקרונות ניהול השיווק

עקרונות ניהול השיווק

קוטלר פיליפ
מחיר מכירה מודפס 149 ₪
השפעה הפסיכולוגיה של השכנוע

השפעה הפסיכולוגיה של השכנוע

רוברט ב צלדיני
מחיר מכירה מודפס 118 ₪
מצוינות בניהול

מצוינות בניהול

קרולין דוור
מחיר מכירה מודפס 118 ₪
אפס מאמץ

אפס מאמץ

גרג מקיואן
מחיר מכירה מודפס 108 ₪
הדרך להיות מנכל

הדרך להיות מנכל

טל רבן
מחיר מכירה מודפס 118 ₪
בום המוני

בום המוני

אבישי שולב
מחיר מכירה מודפס 88 ₪