דף הבית > רייקי-המגע המרפא
רייקי-המגע המרפא

רייקי-המגע המרפא

         

תקציר

רייקי - מדריך לשלב ראשון ושני
הידע, שאנרגיה בלתי נראית זורמת בכל היצורים החיים וקשורה ישירות לאיכות הבריאות, הנו חכמה המצויה בתרבויות רבות. קיומה של ``אנרגיית חיים`` זאת אומת לאחרונה במחקרים מדעיים, ורופאים מתחשבים בחשיבותה בתפקוד מערכת החיסון ובתהליך הריפוי.

רייקי (Reiki), שיטה להפחתת מתחים ולהרפיה, מאפשרת לכל אחד להשתמש ב``אנרגיית חיים``, כדי לשפר את הבריאות ואת איכות החיים. המלה ``רייקי`` משמעותה אנרגיית חיים המודרכת באופן רוחני. זוהי שיטה להעברת אנרגיה זאת לעצמך ולאחרים, בעזרת הידיים. השיטה מקורה בטיבט, לפני אלפי שנים, אולם היא נתגלתה מחדש על ידי נזיר בודהיסטי יפני במאה ה-19.

היכולת להשתמש ברייקי אינה נלמדת באופן רגיל, אלא מועברת לסטודנט על ידי מומחה לרייקי. השימוש בה לא תלוי ביכולת האינטלקטואלית של האדם או בהתפתחות הרוחנית שלו. אי לכך היא זמינה לכל אחד. השיטה הועברה בהצלחה לאלפי אנשים ללא הבדל גיל, דת, גזע או מין.

במהלך הטיפול חשים קרינה זוהרת הזורמת דרך הגוף ומקיפה אותו. שיטת רייקי מטפלת באדם כולו, כולל הגוף, הרגשות, המחשבה והנפש, ויוצרת השפעות מועילות רבות, כולל הרפיה ותחושות של שלווה, ביטחון ובריאות. רבים מדווחים על תוצאות נפלאות. רייקי הנה שיטה פשוטה, טבעית ובטוחה של ריפוי רוחני ושיפור עצמי, שכל אחד יכול להשתמש בה.

ספר זה מתאר את שיטת הריפוי של רייקי ומהווה מדריך גם לאלה שלקחו חלק, או מתכוונים לעבור הכשרה ברייקי.

מחבר הספר הוא ויליאם ל. ראנד, בעל ניסיון בהיפנותרפיה, אסטרולוג, קורא בקלפי טארוט, בעל תעודה בתכנות נאורו-לינגוויסטי והמייסד של המרכז להכשרת רייקי בסאותפילד, מישיגן.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 56 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

צמחים לילדים

צמחים לילדים

אסתר לחמן
מחיר מכירה 110 ₪
אפקט נוצת הקסם

אפקט נוצת הקסם

מלאני וורנר
מחיר מכירה 108 ₪
הרפואה הסינית המדריך השלם

הרפואה הסינית המדריך השלם

פרלה דוד
מחיר מכירה 112 ₪
425 צמחי מרפא סיניים סגולות רפואיות

425 צמחי מרפא סיניים סגולות רפואיות

אפי כפיר
מחיר מכירה 196 ₪
רפואת צמחים סינית מסורתית מרקחות רפואיות

רפואת צמחים סינית מסורתית מרקחות רפואיות

אפי כפיר
מחיר מכירה 268 ₪
רוקחות טבעית

רוקחות טבעית

אסתר לחמן
מחיר מכירה 128 ₪