דף הבית > רעייתו של הסנטור
רעייתו של הסנטור

רעייתו של הסנטור

         

תקציר

סו מילר לוקחת אותנו פעם נוספת עמוק אל תוך חייהן האישיים של נשים, ששתיהן שקועות בדפוס מפתיע של שתי מערכות נישואים חשופות, על כל חרפתן ופגמיהן ועל אהבתן העיקשת, העקרה. זהו סיפור בעל עוצמה רבה על שתי נשים חריגות, המשנות זו את חייה של זו באופן בלתי צפוי.
מרי היא נשואה זה מקרוב, הרה, העומדת בנקודת קצה של חייה כרעיה ואם, ומזהה, לאימתה, את הפער בין המציאות לבין הציפיות. דֶלְיה נוטון - רעייתו של טום נוטון, סנטור ליברלי המכהן בתפקידו כבר שתי תקופות כהונה - היא שכנתה החדשה של מרי בבית הדו–משפחתי בניו אינגלנד. בוגדנותו הכרונית של בעלה של דֶלְיה הייתה סוד גלוי בחוגי וושינגטון, אך על אף מורכבות יחסיהם, הקשר ביניהם נותר חזק.
מה גורם לאנשים להישאר יחד, גם בעיצומה של בגידה קשה? כיצד יכול מסע, שפשרה ואכזבה מסכנות אותו, עד כי לעתים לא ניתן להפריד ביניהן, להסתיים בריפוי וחסד? דֶלְיה ומרי מוצאות את עצמן מנהלות חיים מקבילים באופן מוזר, ושתיהן סומכות על קווי המתאר של חיי נישואים ועל המסתורין שבהם - האחת שחוקה ופצועה אחרי שנים של קרבה מסובכת, השנייה בקושי החלה בחיים אלה.
ניתן למצוא בספר זה את כל הדברים שסו מילר אהובה בעבורם - מורכבות החוויה הנמסרת במדויק, עושר האופי והרגש, השימוש המעולה בסגנון - הספוגים בסיפור מרתק, שיש לו מה להעביר לנשים ולגברים בני כל גיל.

"מורכב ומשורטט להפליא... בעינה הנוקבת ועם הפרוזה המדויקת שלה, מעבירה סו מילר במומחיות רבה את פרק הזמן החולף ואת התפתחות הרגשות, תוך שהיא מעניקה לקוראים את התחושה כי הם עדים לחיים מלאים."
- וול סטריט ג´ורנל

"סגרתי את הספר רעייתו של הסנטור, ומיד הצטערתי שאין לי בסביבה מישהו שעמו אוכל לדון בצורת סיומו של ספר זה."
- יו אס איי טודיי

בהוצאת אור–עם הופיעו מפרי עטה של סו מילר הרומנים הבאים: תמונות מחיי המשפחה ובגלל האהבה.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 88 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

מונוגמיה

מונוגמיה

סו מילר
מחיר מכירה 98 ₪
נובלות מוזיקליות / צוויג הופמן מריקה

נובלות מוזיקליות / צוויג הופמן מריקה

סטפן צוויג
מחיר מכירה 69 ₪
בהרי הטירוף

בהרי הטירוף

פיליפס לאבקראפט
מחיר מכירה 88 ₪
סוף המשחק מחודש

סוף המשחק מחודש

חוליו קורטאסר
מחיר מכירה 88 ₪
מורבזין

מורבזין

בלז סנדרר
מחיר מכירה 98 ₪
האישה האחרת

האישה האחרת

שרווד אנדרסון
מחיר מכירה 68 ₪