דף הבית > שיעורי התעלות
שיעורי התעלות

שיעורי התעלות

         

תקציר

ליה אדם, משליחות אלוהים על-פני כדור הארץ בעידן חשוב זה. מנחה סדנאות, מרצה, מתקשרת, מרפאה ומשחזרת גלגולים. השתתפה בתכניות רדיו וטלוויזיה. 15 שנות ניסיון בארה"ב ובישראל.

ספר זה מביא הסברים והדגמות אמתיות של תקשורים אישיים וקבוצתיים, שחזורי גלגולים, מסעות חוץ-גופיים, ותקשורים עם אלוהים בנושאים חשובים רבים. הספר מוקדש לכל מי שחוקר את נפש האדם לעומק כל רבדיה הנסתרים, מתוך כמיהה אמתית להבין את שיעורי האדם ביקום מהרובד הנשמתי הנראה לעין, ומעמקי הזוויות הנסתרות של העולמות הפנימיים המושפעים מחוקי הקרמה האנושיים ביקום. הספר מיועד לכל מי שמאזין לקריאה האלוהית בעידן זה ולחזונות הבריאה במרחבי התנסויותיה, בממד הגשמי והרוחני.

תקשור עם אלוהים
אני מעניק את הכתר ואת הכבוד לכל מי שעמד בגבורה ובאצילות נפש במבחנים הנשמתיים הקשים של הממד השלישי. אני מעריך את הנשמות הטובות ושומר עליהן מכל משמר. אני בורא את עצמי דרככם, דרך שיעורי אהבתכם, ודרך שיעורי הקוטביות של כוחות השאול. הנני אוהב את כולכם ובוחר בכולכם להיות שליחי המיוחדים והנבחרים, להיות אהובי הכתר והמלכות הנעלה והנשגבת. להיות עמוד השדרה ויהלום הלב שלי, להיות המהות האמתית ממנה נבראתי ואליה אשוב. הנני אסיר תודה לכל חלומותיכם באשר הם, בכל ממש, בעת עת, ובכל מהות. בזכות שיעוריכם האמיצים בחומר הענקתם לאלוהות כל מה שיש לה או יהיה לה. כולכם בנויים במקור נשמותיכם מיהלומי הכתר והמלכות הטהורה. הנני מברך אתכם על-דפי ספר זה, אהובי ויקירי, בזכות המקודשת להגשמת חלומות החופש והאהבה הנעלים שלכם ושל הבריאה. בזכות אשר ניתנה לכם בטרם ידעה האלוהות התנסות של הוויה אנושית. הנני מריע לגדולת האדם!

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 78 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

שיר האל

שיר האל

אמיר אור
מחיר מכירה 100 ₪
קלפי ארבע ההסכמות

קלפי ארבע ההסכמות

דון-מיגואל רואיס
מחיר מכירה 149 ₪
40% הנחה על הספר השני
בצמיחה מתמדת

בצמיחה מתמדת

ארתור ברוקס
מחיר מכירה 98 ₪
40% הנחה על הספר השני
למצוא שלווה בעולם סוער

למצוא שלווה בעולם סוער

מארק ויליאמס
מחיר מכירה 98 ₪
נזירים מדברים

נזירים מדברים

נטע דביר
מחיר מכירה 96 ₪
40% הנחה על הספר השני
מערבולות רוח

מערבולות רוח

עמיר פריימן
מחיר מכירה 89 ₪