דף הבית > שעות של סולה
שעות של סולה

שעות של סולה

         

תקציר

אדם עובר טלטלה בלתי צפויה, במי ובמה הוא בוחר להיאחז? שאלות אלו ואחרות עולות בסיפורה של יולי, אקדמאית בכירה, שהייאוש והצורך בתקווה גוברים אצלה על ההיגיון ודוחקים אותה למחוזות אי-רציונאליים. סולה היא גיבורה של טלנובלה, שדורשי רעתה הרחיקו מעליה את אהוב ליבה והיא נאבקת על שובו אליה. זאת הסדרה האהובה ביותר על נינה, "אישה מן העם" אשתו לשעבר של שלמה, אימא לילד בגיל העשרה.

נינה נפרדה מבעלה, איש לא אמין אשר בגד בה פעמים רבות. היא שכרה דירה צמודה לדירתם של שני דוקטורים, בעל ואישה, מאיר ויולי, בעלי מעמד בכיר באוניברסיטה, ראשי חוגים, אנשי מחקר, שמרבים לנסוע לכנסים שונים בעולם. נינה עוקבת אחרי הנעשה בדירת שכניה ומשתדלת בכל מחיר לרכוש את ידידותם. יום בהיר אחד מסתבר לה לפי קולות הריב העולים מדירת הדוקטורים, כי הבעל מאיר ארגן לעצמו בלי ידיעת אשתו יולי חופשת שבתון לשנה.

יולי משוכנעת שבעלה מצא לו אישה אחרת והדבר מוביל אותה למשבר נפשי עמוק. כאן נכנסת לתמונה נינה, המציעה ליולי ללכת לרב מופלא הידוע בכוחותיו הטיפוליים. הרב, ידעוני לכל דבר, מתיימר להשפיע על הלך הדברים באמצעים לא רציונאליים שונים וכשביתו של הרב נשרף והוא מת בטביעה מוצאת נינה ליולי ידעוני אחר.

הספר בנוי ממונולוגים, הלך מחשבותיהן של יולי ונינה, כל אחת בתורה. מונולוגים אלו מתלכדים לרצף מעניין בעל הבחנות מושחזות.

מה חשבו הקוראים? 0 ביקורות

מחיר באתר: 66 ₪

*משלוח חינם בקניה מעל 249 ש"ח  

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תגיד קובלינר אתה השתגעת

תגיד קובלינר אתה השתגעת

גבי זהר
מחיר מכירה 70 ₪
מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

מרכבת הגיהינום לרכבת התקווה

יאיר ליטביץ
מחיר מכירה 82 ₪
גיבורה על גלגלים

גיבורה על גלגלים

ניצוץ-זהב דוידוביץ
מחיר מכירה 70 ₪
אל ההרים

אל ההרים

אלה הראל
מחיר מכירה 74 ₪
נתונים בנדידה

נתונים בנדידה

יגאל שוורץ
מחיר מכירה 88 ₪
ללא שחרור

ללא שחרור

מרים פורת
מחיר מכירה 86 ₪