דף הבית > סיוון רהב מאיר

סיוון רהב מאיר

הסטטוס היהודי

הסטטוס היהודי

מאיר סיון רהב
מחיר מכירה 118 ₪
40% הנחה על הספר השני
לגדול

לגדול

מאיר סיון רהב
מחיר מכירה 88 ₪
40% הנחה על הספר השני
לגדול 2

לגדול 2

מאיר סיון רהב
מחיר מכירה 88 ₪
ימים באים

ימים באים

מאיר סיון רהב
מחיר מכירה 98 ₪

"מעגל השנה היהודי הוא מסע. הוא מעביר אותנו תהליך. כל חג מאיר בנו משהו אחר, בונה קומה נוספת באישיות שלנו", כך כותבת אשת התקשורת סיוון רהב מאיר, בספרה "ימים באים – מעגל השנה" והיא מוסיפה, "כדי לקבל את המתנות האלה – צריך קודם כל לדעת עליהן. צריך להתכונן, להתבונן, ללמוד". סיוון רהב מאיר מוכרת לכולם כאשת חדשות בטלוויזיה אולם, היא גם פובליציסטית ומנחת טלוויזיה ורדיו. נדמה שיהדותה של סיוון רהב מאיר מרתקת לא מעט אנשים בזכות נקודת המבט המיוחדת שהיא מביאה אתה. אי לכך, הספרים שכתבה הצליחו לסקרן ולגעת בהרבה מאוד אנשים.


"ימים באים – מעגל השנה" ממנו מובא הציטוט, הוא ספר המהווה סוג של מדריך עבור אלה המבקשים לחוות לעומקם, את מגוון חגי ישראל וכל התחושות והמעשים שהם מביאים עמם. כיצד להרגיש יציאה לחרות בחג הפסח? כיצד לינוק מחג הסוכות את השמחה שהוא מביא עמו? וכן הלאה. רהב מאיר מנסה להסביר במילים ברורות ביותר מדוע אנו בכלל חוגגים את כל החגים והמועדים, ומה הקשר שלהם לחיים אותם אנו מנהלים.


צמד הספרים "לגדול" המיועדים לקהל ילדים צעיר, הוא אוסף סיפורים אמיתיים, המקושרים לכל אחת מפרשות השבוע. מדובר בסיפורים מעוררי השראה, עם מסר חשוב ונקודה למחשבה.


סיוון רהב מאיר, כתבה בעבר ספרים נוספים: "המדריך לעיתונאי הצעיר" (1998), "הזמן הצעיר" (2000), "ימים כתומים (2005), ספר העוסק בתקופת ההתנתקות, וההתנגדות שעורר המהלך מנקודת המבט של הכותבת. "הסטטוס היהודי" (2016), "סולם יעקב: הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל – סיפורים קטנים על אדם גדול.