משפרים את האנגלית עם ספרונים למתחילים לפי רמות 

ללמוד שפה חדשה זה תמיד סיפור מאתגר העצה הידועה בנושא לקריאת ספרים באותה שפה כדי לתרגל לפעמים נשמעת כמו משימה בלתי אפשרית. אז הינה כמה ספרונים למתחילים שיהפכו את חווית הלמידה של אנגלית לסיפור קצת יותר קל ומהנה.

מה תמצאו כאן?

  • ספרונים באנגלית ברמה בסיסית
  • ספרונים באנגלית ברמה יותר מתקדמת

ספרונים באנגלית לילדים ומבוגרים לפי רמות 

סדרת I can read!

זוהי סדרת ספרונים ברמה הבסיסית ביותר, שמתחילה מרמה 0 ועד לרמה 4. בספרונים תמצאו סיפור קצר הנפרש על גבי מספר עמודים מצומצם ומלווים באיורים שנותנים את המענה גם להורים שמעוניינים ללמד את ילדיהן כבר בגיל הגן א ואף לפניי את יסודות השפה. הרבה מהספרונים מבוססים על דמויות ילדים מוכרות ואהובות כך שהתרגול הופך קל יותר כשקוראים את הספר בעברית לפני. בין הדמויות המוכרות בסדרה תמצאו את: שאול החתול, הדב פדינגטון ועוד. הספרונים כתובים בשפה משעשעת על ידי סופרים וסופרות מאיירים ומאיירות עטורי פרסים ומותאמים לכל שלב בהתפתחות הראשונית של הקריאה.

רמה 0 :

זוהי הרמה הבסיסית ביותר מבין הספרונים באנגלית כאן תוכלו למצוא בין משפט אחד לשניים בכל עמוד, איורים רבים וסיפורים קלילים ומשעשעים שיעשו חשק לקרא.

BISCUITS BIG FRIEND

רמה  1:

 זוהי עדיין רמה של מתחילים אך מעלה את הרף של הרמה הקודמת עם שורה נוספת בכל עמוד ואוצר מילים מגוון יותר.

PADDINGTON AND THE MAGIC TRICK

רמה 2:

 ספרונים ברמה זו כבר מחולקים לפרקים וכוללים תוכן עניינים ועל כן, מיועדים לכאלו שכבר יודעים להתמודד עם קריאה עם קצת עזרה חיצונית, ספרונים אלו ממלאים עמודים שלמים של טקסט אומנם עם פונט גדול ורווחים גדולים בין השורות אך נדרשת כאן הבנה טובה יותר של השפה. דוגמא לספרון נהדר בסדרה הוא "צפרדי וקרפד" שמוכר כספר ראשית קריאה נהדר בעברית.

FLAT STANLEY ANDTHE VERY BIG COOKIE

רמה 3:

 ברמה הזו נדרש אוצר מילים רחב יותר ויכולת ניתוח של הטקסט. עמודים שלמים של טקסט עדיין מלווים באיורים רבים מסתיימים עם מספר שאלות ופעילויות מהנות של הבנת הנקרא, ליישום וביסוס השפה.

LIBBY LOVES SCIENCE

רמה 4 :

זוהי הרמה המאתגרת ביותר בסדרה זו, היא מכילה את כמות המלל הגדולה ביותר ואת אוצר המילים העשירי ביותר. הספרון מחולק לפרקים קצרים המנגישים את התוכן ומסייעים בהתמודדות נעימה יותר עם התוכן.

FIRST FLIGHT THE STORY OF THE WRIGHT BROTHERS

 לכל הספרונים בסדרה זו לחצו כאן.


סדרת penguin readers

מדובר בסדרת ספרונים באנגלית המיועדים למתקדמים יותר, כאלה שיש להם בסיס קריאה ומעוניינים לשפר את אוצר המילים, איכות וטיב הקריאה. בסדרה זו תמצאו טווח רמות רחב יותר 0 - 7 כשכל ספרון מלווה בפעילויות לאישוש ההבנה של הטקסט. כל ספרון מתחיל באוצר מילים חשוב שיכול להמחיש את הרמה של הספרון ובדמויות החשובות שיופיעו לאורך הספרון כולל תמונה שלהם לזיהויי קל ומהיר במהלך הקריאה. בנוסף, בסוף כל ספרון תמצאו מילון מונחים של מילים קשות ולצידן ההסברים וההטיות השונות של המילה. לא די בכך, בסוף כל ספרון תמצאו קוד אתו תוכלו לקבל גישה לספרון באופן מקוון ולהאזנה לספר – כדי שתוכלו להיות בטוחים שהכול ברור ומובן.

רמה 0- pre A1:

מדובר ספרונים המיועד למתחילים, הספרון מחולק לפרקים קצרים המכילים לכל היותר שני משפטים, תוך שימוש בזמנים פשוטים, פעלים רגילים ושמות תואר פשוטים. כמות המילים בכל ספרון 400-600 רמת האנגלית כאן בסיסית ועוזרת לחוששים לצבור ביטחון בקריאה. בין הסיפורים שתוכלו למצוא בשלב קריאה זה: הקלאסיקות המוכרות והאהובות כמו: TWENTY THOUSAND LEAGUES UNDER THE SEA, ROMEO AND JULIET, THE KNIGHT'S TALE ועוד.

TWENTY THOUSAND LEAGUES UNDER THE SEA

רמה 1 - A1:

ברמה זו תמצאו ספרונים המיועדים גם כן למתחילים ברמה קצת יותר מתקדמת מבחנת הביטחון בקריאה. כאן תמצאו בין 1,000 ל1,600 מילים, עדיין בזמנים פשוטים, מילות תואר ופעלים פשוטים. בין הספרים בסדרה תוכלו למצוא קלאסיקות נהדרות כמו: THE PHANTOM OF THE OPERA, DR JEKYLL AND MR HYDE ועוד.

 DR JEKYLL AND MR HYDE

רמה 2 A1+:

בספרונים אלו הרמה מתחילה לעלות והיא מתאימה למי שעברו את שלב הבסיס, ויודעים לקרא בצורה יותר שוטפת. הפרקים כאן ארוכים יותר ותוכלו למצוא בין 3,000 מילים ל5,000 מילים, הטיות של זמן העתיד, ההווה והשוואות. בין הספרונים ברמה זו תוכלו למצוא את הקלאסיקות העל זמניות:  ANNE FRANK, BALLET SHOESANNE OF GREEN GABLES ועוד.

 ROSA PARKS

רמה 3 – A2:

ברמה 3, רמת האנגלית עולה שלב ובהתאם התוכן של הסיפורים, מספר המילים עולה ל7,000 עד 10,000 ובהתאמה רמת הדקדוק ושאלות ההבנה בסוף כל סיפור. בין הכותרים תמצאו קלאסיקות, ספרי נוער מוכרים ועיון מותאם גם לילדים ונוער: WONDER, ANIMAL FARM  ועוד.

ZOO

רמה 4 – A2+:

רמה זו מיודעת לכאלה שרמת האנגלית שלהם היא בינונית ויש ביכולתם לקרא ספרון בעל כ70 עמודים. רמת האנגלית עולה שלב נוסף וישנו שימוש מורכב יותר בהווה פשוט, פעלים וביטויים. תוכלו למצוא בין 11,000 מילים ל14,000 מילים. בין הכותרים המעולים ברמה זו אפשר למצוא שוב קלאסיקות מוכרות וספרונים המתקצרים ספרים מלאים אותם ניתן למצוא גם בעברית לכאלה שמעדיפים להגיע עם מושג טרם הקריאה באנגלית:
PRIDE AND PREJUDICE, THE BOY IN THE STRIPED PYJ, KILLING FLOOR, GOING SOLO ,JANE EYRE, HOW HIGH THE MOON ,ARTEMIS FOWL ועוד.

 THE KISSING BOOTH

רמה 5 – B1:

רמה 5 מיועדת לקוראים מתקדמים יחסית, הטקסטים מכילים הטיות זמנים מורכבות יותר, אוצר המילים ברמה גבוהה יותר וכמות המילים נעה בין 15,000 ל18,000. בין הספרים בסדרה תוכלו למצוא את הגרסאות המקוצרות לספרים המוכרים והאהובים:

THE NIGHT MANAGER, SIMON VS. THE HOMO SAPIENS ועוד.

 SIMON VS. THE HOMO SAPIENS

רמה 6 – B1+:

הרמה השישית מיועדת לתרגול קריאה למי שכבר מתמודד היטב עם הקריאה ורוצה לחזק את כישורי הקריאה והדקדוק באנגלית. הטקסט ארוך, מורכב ממשפטים מורכבים ואוצר מילים עשיר, מספר האיורים ברמה זו היא נמוכה והדגש הוא על הטקסט עצמו. ברמה זו תוכלו למצוא בין 18,000 ל22,000 מילים. בין הכותרים תוכלו למצוא את הקלאסיקות: WHITE FANG, OLIVER TWIST ועוד.

OLIVER TWIST

רמה 7 – B2:

זוהי הרמה הגבוהה ביותר בסדרת הספרונים הזו, מדובר בספרים מקוצרים המכילים טקסט ארוך, כל צורות הזמנים תנאים ואוצר מילים ברמה הגבוהה ביותר מבין כל ספרי הסדרה. מספר המילים נע בין 22,000 ל26,000, ברמה גבוהה ומיועד לקוראים שמתמודדים עם הקריאה בצורה עצמאית טובה ומעוניינים לשפר את מהירות הקריאה ושאר יסודות השפה. בין הספרים תוכלו למצוא את הקלאסיקות : 1984, MOBY DICK ועוד.

1984

לכל מגוון ספרוני האנגלית לפי רמות לחצו כאן.

GOOD LUCK