רבי מכר חודש הספר - שווה קריאה!

שווה קריאה – ספרים מומלצים של חודש הספר 2022

חגיגת חודש הספר איתנו כאן והאירוע משמח. ספרים חדשים, רבי מכר, אירועי חתימות עם סופרים וסופרות בסניפים ובירידים ברחבי הארץ, שעות סיפור בסניפים ובאונליין, פעילויות מאחורי הספרים בקניונים ועוד. במטרה להביא את המילה הכתובה ואת העומדים והעומדות מאחוריה אל קדמת הבמה.

בנוסף, תמצאו מבצעים אטרקטיביים בחנויות – 2 (שני) ספרים למבוגרים ב 99 ₪. המבצע כולל אלפי כותרים מז'אנרים (סוגות) שונים. לדוגמה ספרי מתח, מד"ב ופנטזיה, רומן, רומן היסטורי, כלכלה, פוליטיקה, היסטוריה, פסיכולוגיה, פרוזה ועוד רבים וטובים. 3 (שלושה) ספרי ילדים ונוער ב 120 ₪ הכוללים ספרים חדשים, רבי מכר כמו סדרת כראמל, איזדורה מון, בלשי הביוב, קלאסיקות אהובות כדוגמת מעשה בחמישה בלונים, תירס חם, הבית של יעל ועוד רבים וטובים.

ברכישה אונליין באתר בוקנט, אתר האינטרנט של צומת ספרים, תוכלו למצוא מבצעים שווים דומים, ובנוסף מבצעים מתחלפים שכדאי לעקוב אחריהם מידי שבוע באתר, בפייסבוק, טיק טוק ובאינסטגרם. באופן כללי מומלץ לעקוב אחר התכנים שלנו הכוללים המלצות שוות, מבצעים בלעדיים וכו'.

לכבוד האירוע הגדול של השנה בעולם הספרות הישראלית (היה לא קל – יש המון ספרים חדשים וטובים), ריכזנו רשימה של עשרה ספרים מומלצים ממיטב ספרות המקור והמתורגמת.


מדובר באחת מאסופות השירים והסיפורים הקצרים הרומנטית והמרגשת שכבשה את רשימות רבי המכר גם שנתיים לאחר צאת הספר לאור, וכעת ישנה כבר מהדורת 150,000 עותקים. ספר מתנה נהדר ומרגש כמתנת סוף שנה למורים, מורות וגננות.

טיוטה של אושר - נעם חורב

הספר משתתף במבצע של 2 ספרי קריאה ועיון ב 99 ₪

יאן-פיליפ סֵנְדְקֶר מצא את דרכו אל לב הקוראים הישראלים ברב המכר העולמי אמנות ההקשבה לפעימות הלב, שכבש את לבבות הקוראים והקוראות גם בשאר העולם.

ספרו החדש מציג סיפור רובין הודי מודרני על שוויון וצדק חברתי, אהבת אמת בין בני זוג מעולמות שונים, הניצבים בפני משבר שילמד אותם ואת הקוראים והקוראות מה חשוב באמת: הכוח להתנגד, הנחישות לשנות והאמון.

המורדת והגנב - יאן פיליפ סנדקר

הספר משתתף במבצע של 2 ספרי קריאה ועיון ב 99 ₪

 

אסף ענברי הוא סופר ישראלי, זוכה פרס עגנון לאמנות הפרוזה לשנת תשפ"א. ספרו האחרון "הטנק" היה לרב מכר גדול.

ספרו החדש של ענברי מתרחש באמצע המאה העשרים, שלהי המלחמה הקרה ובד בבד הקמת המדינה. היהודים צריכים לקחת החלטה שתקבע את אופיה של החברה הישראלית, האם זו תהיה חברה סוציאליסטית או חברה קפיטליסטית. מדובר ביצירה ספרותית מעוררת רגש שמקשה על הקורא להישאר אדיש.

הספר האדום - אסף ענברי

הספר משתתף במבצע של 2 ספרי קריאה ועיון ב99 ₪

סמדר שיר-סידי, סופרת ועיתונאית אהובה, כתבה מאות שירים וספרים לילדים ולנוער ורומנים מצליחים.

ספרה החדש מתרחש ביפו של שנות ה 50. במרכז העלילה עומדת משפחה פשוטה שמתפרקת מכורח הנסיבות. העלילה המרגשת מצליחה לחבר את הקוראים והקוראות לזיכרונות הילדות כמו שרק שיר יודעת לעשות.

שירלי טמפל קופצת ככה - סמדר שיר

הספר משתתף במבצע של 2 ספרי קריאה ועיון ב99 ₪

 

בני הדור הצעיר בישראל הם פחות מאושרים ממה שהיו הוריהם. מדוע? יש היום יותר משאבים – נסיעות לחו"ל, הגשמה תעסוקתית ועוד.

ספרו החדש ומאיר העיניים של שפירא עוסק בשאלה הזאת ועוד רבות אחרות – מדוע אנשים היום לא מאושרים, תוך שיח עם רעיונותיהם של מנהיגי דעה כמו; יאנג ז'ו יציג, אריסטו, צ'אנג דזה. הספר עוסק בשיחות על אושר, אהבה, חכמה, פילוסופיה והחיים בכלל. בנוסף, בספר ישנם כמה טיפים מעשיים על מנת שנהיה מאושרים. הרבה יותר קל ממה שאנחנו חושבים.

שפירא הוא מרצה מוערך ובעל תואר דוקטור במתמטיקה ובהוראת מדעים. ספריו תורגמו לשפות רבות וראו אור בעשרות מדינות. ספרו על תורת המשחקים היה ועודנו רב מכר גדול בכל העולם.

רשימות על אמנות החיים - חיים שפירא

הספר משתתף במבצע של 2 ספרים קריאה ועיון ב 99 ₪

ספר נוסף של הסופר והמדריך הרוחני רובין שארמה שסחף את קוראי כל העולם עם ספרים מעוררי מחשבה והשראה.

ספרו החדש של שארמה הוא שילוב של ממואר מחייו המופלאים, ספר הוראות לביצועים מעולים בכל תחומי החיים ומדריך לחירות רוחנית בעידן של שינויים מהירים. הספר הוא מתנה אמיתית לכל מי שמבקש לאמץ גישה חיובית, פרודוקטיביות חסרת פשרות, חופש רוחני עמוק וחיים של עזרה לאחרים.

בסוף הספר תגלו גם את רשימת 25 (עשרים וחמישה) הספרים המומלצים של שארמה.

בין ספריו הקודמים והמובילים : הנזיר שמכר את הפרארי שלו, מועדון החמש בבוקר ועוד.

הספר נבחר להיות ספר החודש של יוני בחגיגת חודש הספר ויימכר במחיר אטרקטיבי של 29.90 ₪ בלבד.

 

ספרו של שלו הגיע לחנויות בתחילת השנה ומרגע צאתו הפך לרב מכר ועד היום מוביל את הרשימה. אם עוד לא הנחתם ידכם עליו – זה הזמן.

ספרו החדש מגולל את סיפורו של איתמר דיסקין, החי בארצות הברית ומגיע ארצה בכל שנה לפגישה עם אחיו ועם גיסתו. הסיפור מקבל תפנית כאשר באחד הביקורים, בערב רווי אלכוהול, הוא מספר לאחיו על לילה אחד עם אישה שפגשה אותו עשרים שנה קודם לכן ולקחה אותו אל ביתה.

מאיר שלו הוא אחד מסופרי המקור הטובים והמוכרים ביותר בישראל, מחברם של רבי המכר רומן רוסי, עשו, כימים אחדים, יונה ונער, שתיים דובים ועוד.

אל תספר לאחיך - מאיר שלו

הספר משתתף במבצע 20% הנחה על מגוון ספרים

 

ספר נוסף על הדמות המצליחה כראמל שלאחרונה כבשה גם את המסכים עם סדרת ילדים, והפעם, בקומיקס מנוקד שמונגש לקוראים הצעירים.

מאירה ברנע גולדברג היא מזמן איננה רק סופרת מקור מוערכת, אלא, מנטורית לסופרים רבים בראשית דרכם ופורצת דרך בשיח על אוטיזם והחיים בצלם.

כראמל הקומיקס 1 - מאירה ברנע גולדברג

הספר משתתף במבצע של 3 ספרי ילדים ונוער ב 120 ₪

ספרו החדש של גרוסמן הוא פשוט מתנה לתרבות הקריאה לילדי ישראל. גרוסמן בשפתו הרהוטה והציורית כתמיד מצליח להסביר בפשטות את המשמעות של קמטים וכל אשר עומד מאחוריהם, המשמעות של ניסיון חיים ולמה צריך לכבד מבוגרים ומבוגרות. בספר מתנהלת שיחה בין סב לנכדו, שמתאר לו את חוויות חיו, השמחות, העצב ואת הקשר שנרקם ביניהם.

ספריו של גרוסמן תורגמו לשפות רבות ופורסמו ברחבי העולם. זוכה פרס ראש הממשלה ליצירה (1984), פרס א.מ.ת (2007), פרס ספיר (2001) עבור ספרו מישהו לרוץ אתו, ופרס אלבטרוס (2009) עבור ספרו אישה בורחת מבשורה.‏

הספר משתתף במבצע של 3 ספרי ילדים ונוער ב 120 ₪

 

מרבית ההורים נתקלים בקשיים של גמילת ילדיהם מחיתולים. בספרן החדש של מיכל דליות ועופרה שפר ברוש, הן מציעות דרך קלה ומהירה להתמודד עם הבעיה ולגמול את הילד או הילדה מהחיתולים. ספר נהדר כעת לקראת הקיף ולפני החזרה לגן.

מיכל דליות היא יועצת משפחתית, מנחת התוכנית "סופרנני", מנכ"לית מרכז מיכל דליות ומחברת רבי מכר רבים וטובים.

עפרה שפר – ברוש היא מדריכת הורים ומפענחת ציורי ילדים, כותבת, עורכת ומתרגמת.

יש לי פיפי - מיכל דליות

הספר משתתף במבצע של 3 ספרי ילדים ונוער ב 120 ₪

 


היריעה קצרה מלהכיל, וכמובן שתוכלו למצוא בסניפים ובאתר הרשת, ספרים רבים וטובים נוספים המשתתפים במבצעים שונים.

בנוסף, במהלך חגיגת חודש הספר מוזמנים ומוזמנות  לאירועי חתימות ושעות סיפור עם דפנה ליאל, מיכל דליות (סופר נני), מאירה ברנע גולדברג, גליה תורן חן, שירי צוק, כרמי חוסטצקי משיח, איילת סווטיצקי, גלילה רון פדר עמית, אבירם ברקאי, אילן שיינפלד ועוד.

ניתן להתעדכן ברשימת האירועים המלאה המתעדכנת מעת לעת כאן.

חגיגת חודש הספר בעיצומה – מוזמנים ומוזמנות להצטרף.

קריאה מהנה!